:D Tada i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba neskambin- arba paskambines po "Laba diena" is karto sakyk kad genda auto kuria isigijo juridinis asmuo. Tada jau jie taus sakis "viso gero". "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:jad40m$ssk$1@trimpas.omnitel.net... > 1. Man reikia masinos, su kuria galeciau vazineti, o ne babkiu > 2. Dirbu samdomu darbuotoju kontoroje, kuri man ta masina dave - niekas cia is vadovybes kogero > nenores su teismais ir pan. terliotis - butu mano nuosava, tai kalba butu kitokia. > > Cube <kryziuotis@gmail.com> wrote in > news:jad3i8$s55$1@trimpas.omnitel.net: > >> On 2011.11.21 10:44, ManXP wrote: >>> Dabar neatsivertes istatymu pries akis, bet IMHO ir automobiliams >>> turetu but taikomos tokios pacios salygos kaip ir kitiems >>> nekokybiskiems daiktams. T.y. jei nusiperki telefona kuris sugenda, >>> gali reikalaut grazint $$$. Tas pats turetu but ir sitoj vietoj - >>> sakyk, kad pasiimtu atgal ir atiduotu sumoketus pinigus. Nes cia >>> gedimas kaip ir esminis (ne tai, kad nusilupo emblema nuo kapoto). >>> Jei taip turint laiko pritempt iki teismo, kuris suformuotu praktika >>> (nors gal jau yra?), tai nuo tada visi like dileriai irgi pradetu >>> "teisingai" dirbt... >> >> Taip, gražinti galima ir praktika yra - bÅ«tent su automobiliu, ÄŲia >> jau kelis kartus buvo postinta nutartis. Žinoma, kadangi prekÄ— >> brangi ir sudÄ—tinga, tai ÄŲia gedimas turi bÅ«ti esminis - toje >> byloje pagrindinis Ä?rodinÄ—jimo dalykas ir buvo esminis ar ne. IÅ >> to, kad gedimas pastoviai kartojasi ir negali normaliai naudotis - >> ÄŲia irgi bÅ«tų galima laikyti eminiu, nors dar reikia sužinoti kas >> per gedimas. >> >