Na tai ir toliau varysi i servisa kas savaite, arba teks vadovybei kazkokiu veiksmu imtis. O tai vadovybei tinka, kad ta masina pastoviai remontuojama ir tuo metu tu nedirbi? Jei taip, tai px :) "Night" wrote in message news:jad40m$ssk$1@trimpas.omnitel.net... 1. Man reikia masinos, su kuria galeciau vazineti, o ne babkiu 2. Dirbu samdomu darbuotoju kontoroje, kuri man ta masina dave - niekas cia is vadovybes kogero nenores su teismais ir pan. terliotis - butu mano nuosava, tai kalba butu kitokia. Cube <kryziuotis@gmail.com> wrote in news:jad3i8$s55$1@trimpas.omnitel.net: > On 2011.11.21 10:44, ManXP wrote: >> Dabar neatsivertes istatymu pries akis, bet IMHO ir automobiliams >> turetu but taikomos tokios pacios salygos kaip ir kitiems >> nekokybiskiems daiktams. T.y. jei nusiperki telefona kuris sugenda, >> gali reikalaut grazint $$$. Tas pats turetu but ir sitoj vietoj - >> sakyk, kad pasiimtu atgal ir atiduotu sumoketus pinigus. Nes cia >> gedimas kaip ir esminis (ne tai, kad nusilupo emblema nuo kapoto). >> Jei taip turint laiko pritempt iki teismo, kuris suformuotu praktika >> (nors gal jau yra?), tai nuo tada visi like dileriai irgi pradetu >> "teisingai" dirbt... > > Taip, gražinti galima ir praktika yra - bÅ«tent su automobiliu, ÄØia > jau kelis kartus buvo postinta nutartis. Žinoma, kadangi prekÄ— > brangi ir sudÄ—tinga, tai ÄØia gedimas turi bÅ«ti esminis - toje > byloje pagrindinis Ä?rodinÄ—jimo dalykas ir buvo esminis ar ne. IÅ > to, kad gedimas pastoviai kartojasi ir negali normaliai naudotis - > ÄØia irgi bÅ«tų galima laikyti eminiu, nors dar reikia sužinoti kas > per gedimas. >