Butent. Del to servizas ir nesijaudina pernelyg. Nes netgi prasidejus su teismais, jie dar tures laiko gristi i pradine padeti. O dabar tiksintis laikas -jiems tik i nauda :) "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:jad6es$1iv$1@trimpas.omnitel.net... > :D > Tada i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba neskambin- arba paskambines po "Laba diena" is karto sakyk kad genda auto kuria isigijo juridinis asmuo. > Tada jau jie taus sakis "viso gero". > > > "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:jad40m$ssk$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. Man reikia masinos, su kuria galeciau vazineti, o ne babkiu >> 2. Dirbu samdomu darbuotoju kontoroje, kuri man ta masina dave - niekas cia is vadovybes kogero >> nenores su teismais ir pan. terliotis - butu mano nuosava, tai kalba butu kitokia. >> >> Cube <kryziuotis@gmail.com> wrote in >> news:jad3i8$s55$1@trimpas.omnitel.net: >> >>> On 2011.11.21 10:44, ManXP wrote: >>>> Dabar neatsivertes istatymu pries akis, bet IMHO ir automobiliams >>>> turetu but taikomos tokios pacios salygos kaip ir kitiems >>>> nekokybiskiems daiktams. T.y. jei nusiperki telefona kuris sugenda, >>>> gali reikalaut grazint $$$. Tas pats turetu but ir sitoj vietoj - >>>> sakyk, kad pasiimtu atgal ir atiduotu sumoketus pinigus. Nes cia >>>> gedimas kaip ir esminis (ne tai, kad nusilupo emblema nuo kapoto). >>>> Jei taip turint laiko pritempt iki teismo, kuris suformuotu praktika >>>> (nors gal jau yra?), tai nuo tada visi like dileriai irgi pradetu >>>> "teisingai" dirbt... >>> >>> Taip, gražinti galima ir praktika yra - bÅ«tent su automobiliu, ÄŲia >>> jau kelis kartus buvo postinta nutartis. Žinoma, kadangi prekÄ— >>> brangi ir sudÄ—tinga, tai ÄŲia gedimas turi bÅ«ti esminis - toje >>> byloje pagrindinis Ä?rodinÄ—jimo dalykas ir buvo esminis ar ne. IÅ >>> to, kad gedimas pastoviai kartojasi ir negali normaliai naudotis - >>> ÄŲia irgi bÅ«tų galima laikyti eminiu, nors dar reikia sužinoti kas >>> per gedimas. >>> >>