Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: VNO
Data: 2012-08-16 12:01:47
> Oi koks bausus samokslas...
ne neblogas, ypac prisimenu krizes metu patiko pajamos is siu paslaugu ir ju dydis :)

> O ne paprasciau galvoti taip - bankas sukurtas
> uzdirbti pinigus (neitiketinas samokslas), jis suteiki atau paslauga (saugo
ne, nepaprasciau. priverstas taip galvoti.
bet kai matau PL banku ikainius, tai galvoti taip sunku yra.
o musiskiai yra pdare taip, kad pavedimas i kitu saliu bankus kainuotu milijonus ir tu jais naudotis negaletum.

> tavo pinigus, sukuria infrastruktura, kad galetum juos bet kada ir betkur
> pasiimt) ir uz tai ima pinigus. Galima sakyti, kad maisto parduotuves irgi
> yra sudariusios kartelini susitarima, nes nei vienoje bulkutes nedalijamos
> veltui. Bet prie ko cia Kubilius?

kaip sakiau - teoriskai tu treisus.
nes toje pacioje PL kazkokiu nuostabiu budu sukure irgi infrastruktura.
praktiskai, jie tiesiog naudojasi jiems skirtimis privilegijomis ir ima tuos pinigus.
o paprastas vartotojas neturi pasirinkimo.

del maisto prekiu parduotuviu - tai jo, turi manau jie susitarimu.
pvz yra susitarusios LT pakavimo maiselius pardavineti, o ne dalinti.
ir taip daro :D

VNO