Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-16 12:04:59
Taip - ir saugo, nepaneigsi,m kad tau suteikiama tokia paslauga. Jeigu
saugotu su salyga, kad negali tomis lesomis pasinaudoti (yra ir tokia
galimybe), tau tai butu dar maziau patogu ir kainuotu brangiau. Ar tave
labiau tenkintu toks variantas?

"Signalizacija"  wrote in message news:k0ialp$8tf$1@trimpas.omnitel.net...

Nu gerai cia pavarei. Saugo pinigus :D :D :D
o kad tais pinigais naudojasi ir uz juos nemoka % tai cia siaip, px ania?