Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: homo erectus
Data: 2012-08-28 21:39:32
2012-08-16 09:52, Linas Petkevičius rašė:
> Oi koks bausus samokslas... O ne paprasciau galvoti taip - bankas
> sukurtas uzdirbti pinigus (neitiketinas samokslas), jis suteiki atau
> paslauga (saugo tavo pinigus, sukuria infrastruktura, kad galetum juos
> bet kada ir betkur pasiimt) ir uz tai ima pinigus.

Paaiškink tada kodėl civilizuotame pasaulyje už pinigų pasiėmimą iš
kortelės nereikia mokėti? Ir už pervedimus, atliekamus internetu nemoka
nei mokėtojas, nei gavėjas (pas mus moka abu).

Beje, tau šioks toks "hint": bankas mano pinigus, esančius jų sąskaitoje
nesaugo, jis juos atsipūtęs skolina už tai gaudamas palūkanas.