Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: Renookas
Data: 2012-08-16 15:57:32
gyvenime buna visaip. buna kad as su tiekejais susitariu apmoketi banko
islaidas, buna kad nekeliamas tas klausimas. taip kad susitarimo reikalas.
gyvenimas vien pagals avo panetkes nelabai graziai atrodo

"Pi."  parašė naujienų news:k0ik5l$kdv$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ir susitare turbut kiek turi pervest. o ka ir kaip jis paskui daro su
tais pinigais, tai ne siuntejo reikalas.