Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: Pi.
Data: 2012-08-16 21:26:44
tai kalba ir eina tokia. kad jei jis nori tureti 2000 "ant raku", tai lai
pasako, kad mano bankas ima is manes dar papildomus 200 lt uz tai, kad as
juos issimu. tai arba sumokes 2200, arba susiras kita zmogu, kuriam bankas
neima. pvz swedbankis manes neskriaudzia uz isgrininima.

o kas teisinga tau atrodo ir kaip bankai turetu dirbt, tai ne cia gali
pasakot:)