Tema: Re: Visa electron ir gryni?
Autorius: Pi.
Data: 2012-08-16 16:12:29
nu bet jei kazkuris vienas bankas lupikas, kai tuo tarpu kiti humaniskesnes
salygas turi, tai moketojo vietoj pasiulyciau pasikeist banka:) aisku, kad
susitarti viska galima. bet jei signalizacija uzsimanys issimineti is
bankomato po 10 litu, o  uz toki nuemima imamas min mokestis 10litu, tai
irgi pinigu siuntejes turetu ivertinti patiriamas islaidas? dar kitas
dalykas, kad pats pinigu gavejas turetu isivertinti visas "rizikas" ir
susitarti del didesnio atlygio, o ne verkslenti, kad bankai nedirba veltui.