(((: šic geras. "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message news:lqqhhd$ieb$1@trimpas.omnitel.net... > samone ar nesamone, bet ispopuliarino toki pardavima apple ir jiems > pasiteisino. gal ne tiek drastiskai, kaip kinieciai, bet panasiai. pas juos > kiekvienas naujas modelis buvo atseit limited stock, paskubek ir greitai > pirk bo neliks. > o sitie kinieciai kopijuoja epla, pradedant ceo dzinsais ir baigiant > pardavimu metodu kuris vadinamas apple hunger marketing. > > kaip frajus perka paskutini eyephona: > http://www.youtube.com/watch?v=eJyMEkb_8to > > "vedarinis" wrote in message news:lqq977$akr$1@trimpas.omnitel.net... > > Kažkada buvo pats sau fainas "flagship killer" statusu už deklaruojamą > krikščionišką kainą, px kad tik popieriuj ir niekas jo gyvo nebuvo matęs. > IMHO nesąmonė yra pardavinėt telefoną pagal paskyras kaip kažkada žigulius, > kad ir kokios to priežastys bebūtų. >