Kitaicki flagshipai vietos rinkoj po ~300-400$ kainuoja, kas iš principo yra įkandama vidutiniam Kinijos miesto gyventojui. Juolab, kad telefonų rinkoje dominuoja terminuoti kontraktai su nedideliu mėnesiniu mokesčiu, todėl "brangu-nebrangu" pavirsta keliais lyšnais doreliais per mėnesį. Tie, kas skaičiuoja gigahercus ir megapikselius, kad ir kiek negausiai uždirbtų, neperka low endo. Įdomu būtų palyginti, kiek yra parduota to paties S5 ir kokio vidutinės klasės papigiaisko samsungo vienetų regione. "Bronco" parašė naujienų news:lrtlif$sti$1@trimpas.omnitel.net... On 2014-08-06 08:41, vedarinis wrote: > Nesutinku, kad flagshipai orientuoti į brandaus amžiaus solidžią klientūrą Teoriškai, kiekvieno produkto gamintojo rožinė svajonė yra iškart pataikyti absoliučiai į visų pirkėjų grupių prekių krepšelius, bet, deja, teorija lieka teorija. Nuo ekonomikos dėsnių labai toli nepabėgsi. Gali ten gaminį optimizuoti moterims ir susilaukti kiek daugiau moterų pirkėjų, optimizuoti jaunimui, ir susilaukti daugiau jaunimo, bet jei pagamini telefoną už 600-700 EUR, tai nori to ar nenori, bet didesnioji klientų dalis bus vidutines ir dideles pajamas turintys pirkėjai ir jų atžalos. O pasitaikančios išimtys tik patvirtina bendrą taisyklę :)