Kiek aš supratau, tai tas invaitinis marketingas turėjo būt kaip tramplinas geram startui kol įsibėgės gamyba, o tada jau neva kiekvienas galės nusipirkt. Bet ar taip buvo planuota sąmoningai, ar kažkurioj stadijoj kažkas pastrigo, bet ryškiai šiuo metu telefono nėra parduodama tiek, kiek galėtų būti. "Bronco" parašė naujienų news:lrqaa3$bp3$1@trimpas.omnitel.net... On 2014-07-22 17:12, bat0nas wrote: > Nesidomėjau priežastimi tokio pardavimo, Pagrindinė tokio marketingo idėja yra perkelti didesniąją produkto marketingo kaštų dalį ant potencialių pirkėjų pečių. Dabar patys žmonės jį reklamuoja, visur prašinėdami ir klausinėdami "invite'ų". Aš lygiai taip pat sužinojau apie šitą daiktą, pamatęs, jog kažkas klausia, siūlo, perka/parduoda kažkokius invaite'us telefonui :) Tai, minimum ką padaro - priverčia susidomėti, o paskui dalis interesantų toliau savanoriškai tą daiktą reklamuoja. Aišku, ne visiems tai veikia. Dalis žmonių įsigilinę į reikalą, pasipiktina, kad iš jų tyčiojasi. Todėl ir internete pusė susižavėjusių komentarų - "kokis tai cool daiktas", o pusė piktų ant tokios marketingo sistemos, nes kur tai matyta, jog kažkokį nežinomą brand'ą reik pirkti kaip kokį ferarį ar lambordžini, praėjus face control ir sulaukus jau turinčių jį "rekomendacijas" :) Tsakant, problema ne pačiame telefone, panašu, jog tai tikrai geras gaminys, o pardavimo sistemoje, kuri diskriminuoja pirkėjus ir leidžia vykdyti visokias spekuliacijas. IMHO, bet tokia marketingo strategija gal ir tinka produktui išgarsinti, bet ilgainiui ji pasmerkta žlugti. Na, nebent jie tik tą vieną produktą ir tenori parduoti...