Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vedarinis
Data: 2014-08-05 13:41:29
Kiek aš supratau, tai tas invaitinis marketingas turėjo būt kaip tramplinas 
geram startui kol įsibėgės gamyba, o tada jau neva kiekvienas galės 
nusipirkt. Bet ar taip buvo planuota sąmoningai, ar kažkurioj stadijoj 
kažkas pastrigo, bet ryškiai šiuo metu telefono nėra parduodama tiek, kiek 
galėtų būti.

"Bronco"  parašė naujienų news:lrqaa3$bp3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-07-22 17:12, bat0nas wrote:
> Nesidomėjau priežastimi tokio pardavimo,


Pagrindinė tokio marketingo idėja yra perkelti didesniąją produkto
marketingo kaštų dalį ant potencialių pirkėjų pečių. Dabar patys žmonės
jį reklamuoja, visur prašinėdami ir klausinėdami "invite'ų". Aš lygiai
taip pat sužinojau apie šitą daiktą, pamatęs, jog kažkas klausia, siūlo,
perka/parduoda kažkokius invaite'us telefonui :) Tai, minimum ką padaro
- priverčia susidomėti, o paskui dalis interesantų toliau savanoriškai
tą daiktą reklamuoja.

Aišku, ne visiems tai veikia. Dalis žmonių įsigilinę į reikalą,
pasipiktina, kad iš jų tyčiojasi. Todėl ir internete pusė susižavėjusių
komentarų - "kokis tai cool daiktas", o pusė piktų ant tokios marketingo
sistemos, nes kur tai matyta, jog kažkokį nežinomą brand'ą reik pirkti
kaip kokį ferarį ar lambordžini, praėjus face control ir sulaukus jau
turinčių jį "rekomendacijas" :) Tsakant, problema ne pačiame telefone,
panašu, jog tai tikrai geras gaminys, o pardavimo sistemoje, kuri
diskriminuoja pirkėjus ir leidžia vykdyti visokias spekuliacijas.

IMHO, bet tokia marketingo strategija gal ir tinka produktui išgarsinti,
bet ilgainiui ji pasmerkta žlugti. Na, nebent jie tik tą vieną produktą
ir tenori parduoti...