On Wed, 06 Aug 2014 09:41:36 +0300, vedarinis wrote: > Jo, ten iš esmės Oppo Find 7, tik šiek tiek pigesnis (teoriškai), taigi > tikslinė auditorija ir turėjo būti tas spuoguotas jaunimėlis, > besivaikantis paskutinių technologijos klyksmų. Nesutinku, kad > flagshipai orientuoti į brandaus amžiaus solidžią klientūrą - telefonas > nėra tiek brangus daiktas, > kad net haiendinio modelio neįpirktų žalias jaunimėlis, o vyresnei > publikai dažniausiai kaip tik px octacorai, gigai ramo, AnTuTu scorai ir > 6 colių ekranai. Kita vertus, per kelis ateinančius mėnesius turėtų > tikrai įdomių kiniečių gaminių atsirast rinkoj, kuriuos bus galima > tradiciniu būdu nusipirkt atkentėjus kelias savaites siuntimo. Nepamirskim, kad imant globaliai telefonai yra labai specifine rinka. Pasaulio rinkos dalinasi i keleta gerokai skirtingu kategoriju: 1. Pilnai valdomos poros telekomu (kaip kad USA) 2. Valdomos poros distributoriu kurie irgi susije su telekomais (man rodos rusija) 3. Palyginti laisvos kuriu galima rasti europoje, afrikoje ar azijoje Oppo akivaizdziai turi problemu patekt i pirma ir is dalies i antra kategorija. Pvz USA pardavinet mobilkes be subsidiju praktiskai neimanoma. Jei OPPO telekomo subsidiju ir vietos ju lentynose negauna (nes pernelyg mazi etc) - amen. Tas pats ir su variantu #2. Jei didelis tinklas ju nepaima i asortimenta - amen, belieka stumdytis su "kioskeliais". Variantas #3 yra tas kuriam jie gali realiai konkuruot, nes telefonai pardavinejami uz realia kaina ir netiek veikia korporatyvine distrubutoriu politika. BET, jei sekundei pamirst europa, tokios rinkos kaip taisykle yra biednos, t.y. daugumai jaunimo 700$ uz telefona yra nepasiekiama fantastika (afrika, azija). Taigi, OPPO fintas ausimis yra suprantamas ir tiesa pasakius nelabai originalus. Plest brangiu OPPO pardavimus del anksciau paminetu priezasciu yra sudetinga. Rinkos kur jie zinomi ir parsidavineja negumines. Kitur uz tokia pat kaina konkuruot su zumzungu/htc/whatever established zaidejais labai brangu (itin brangios ir ilgos imidzo kompanijos). Reiskia riekia pasiulyt kazka tokio kas is vienos puses padetu "noneimui", is kitos puses nenusmaugtu tu rinku kur OPPO yra brandas. Reiskia imam flagmana, kastruojam ir sukure marketingine legenda paleidziam uz "idomia" kaina. Geriausia taikytis i "entuziastus", nes pastarieji "apiperka" savo gimines ir savo koreshus kuriems telefonai yra px. Kurie kaip zinia daugumoj yra mineti spoguoti paaugliai. Reiskia legenda turi buti jiems patraukli (statuso simbolis -> check), reikia "krutu" spec sheetu (check, antipavyzdys - Moto X/G), reikia "skanios" kainos nes mineta klientu kategorija megsta jas lyginti (gigahutzai ir megapukseliai uz doleri -> check). Tokiu budu gaunasi gera partizaninio marketingo kampanija, o veliau bus galima galvot kaip ant to kapitalizuotis. Et voila! -- kthxbai.