kažkada neseniai mačiau, kad CN Xiaomi ar kaip jis ten, aplenkė Samsnug'ą On 07/08/2014 10:53, vedarinis wrote: > Kitaicki flagshipai vietos rinkoj po ~300-400$ kainuoja, kas iš principo > yra įkandama vidutiniam Kinijos miesto gyventojui. Juolab, kad telefonų > rinkoje dominuoja terminuoti kontraktai su nedideliu mėnesiniu mokesčiu, > todėl "brangu-nebrangu" pavirsta keliais lyšnais doreliais per mėnesį. > Tie, kas skaičiuoja gigahercus ir megapikselius, kad ir kiek negausiai > uždirbtų, neperka low endo. Įdomu būtų palyginti, kiek yra parduota to > paties S5 ir kokio vidutinės klasės papigiaisko samsungo vienetų regione. > > "Bronco" parašė naujienų news:lrtlif$sti$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2014-08-06 08:41, vedarinis wrote: >> Nesutinku, kad flagshipai orientuoti į brandaus amžiaus solidžią >> klientūrą > > Teoriškai, kiekvieno produkto gamintojo rožinė svajonė yra iškart > pataikyti absoliučiai į visų pirkėjų grupių prekių krepšelius, bet, > deja, teorija lieka teorija. > > Nuo ekonomikos dėsnių labai toli nepabėgsi. Gali ten gaminį optimizuoti > moterims ir susilaukti kiek daugiau moterų pirkėjų, optimizuoti > jaunimui, ir susilaukti daugiau jaunimo, bet jei pagamini telefoną už > 600-700 EUR, tai nori to ar nenori, bet didesnioji klientų dalis bus > vidutines ir dideles pajamas turintys pirkėjai ir jų atžalos. O > pasitaikančios išimtys tik patvirtina bendrą taisyklę :)