Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-10 09:15:21
On Wed, 10 Sep 2014 08:48:40 +0300, bat0nas wrote:

> ...got bigger over the past 2 years.
>
> Na tai labas rytas :D Sveiki atvykę į 2012uosius!

http://youtu.be/O99m7lebirE

Bet nauji yfonai turi specialu psichosomatini padengima. iSheep rankose
jie kazkaip magiskai atrodys mazesni nei yra :)

Beveik galeciau lazintis, kad pagal abaliu scenarijaus besilaikantys
reviuveriai staiga ras miliona paaiskinimu kodel didelis realybeje nera
jau toks didelis. Incredibly small for its size, phenomenal, magical etc
etc.

> Na o bet tačiau... iOS8 turbūt laukiamiausias daiktas - savaitė beliko.
> Nes rageliai tai tokie.. na kažką juk reikėjo pristatyti.

O ko ten laukt? Gold master yra jau siandien. Bent jau man jis niekuo
nesiskiria nuo ios7 apart poros nauju appsu. Na ir po kapotu si bei ta
"paremontavo". Tai dabar prasideda galvos skausmas, nes vel ant smugio
reikes gimdyt workaroundus kad apeit abaliu problemas.

--
kthxbai.