Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-14 16:11:30
On Sun, 14 Sep 2014 12:46:50 +0200, Bronco wrote:

> On 2014-09-13 12:47, Invertuota panda wrote:
>> Zodziu visiskai neaisku kodel pasirinkta tokia strategija.
> 
> O kada Motorolos reklaminė strategija būdavo "aiški" ? :) Jie iš
> daugelio rinkų savo laiku išlėkė ne dėl to, jog gamino prastus aparatus,

Po sulankstomu RAZR dumbfonu jie tiesa pasakius nieko tokio labai idomaus 
ir neturejo. Taip, kartu su android 2.0 buvo atsirade idomiu ir neblogu 
droid modeliu, bet tuo metu motorola jau aktyviai traukesi is europos, 
t.y. ne tik kad nesireklamavo bet ir buvo problemu isigyt net ir 
panorejus.

Daugeli kniso ju updeitu politika ir levi amolediniai ekranai. Situacija 
cia kardinaliai pasikeite tik pries pora metu kai vaira i rankas pereme 
pats gurglas. Baigesi visi tie motoblurai ir kita levatura. Bet musu 
krastuose traukinys jau buvo nuvaziaves.

> o dėl visiško nemokėjimo reklamuotis. Paimkime kad ir tą patį, super
> populiarų pasaulyje, Moto G modelį. Ar matėte kas nors kur nors jo
> reklamą? Aš ne :) Aparatą populiarino patys jo naudotojai ir

Tai jie musu realybes burbule ir nesireklamuoja. Motorola siuo metu 
beveik pilnai atsitraukus i USA, apie tenykstes reklamos kompanijas 
nezinau.

Anyway, tiek common sense is atseit profesionaliu reviuveriu galima 
tiketis ir be rankeles laikymo is PR departamento puses.

> revieweriai. Aišku, kai pagamini kažką išskirtinio, tai jis išgarsėja ir
> pats savaime, o jei gaminys viso labo geras, kokybiškas vidutiniokas,
> tai be rimtų marketingo pastangų nieko nebus.
> 
> Va, pažiūrėkit į iPhone 6, praktiškai prieš porą metų su tokiais
> spec'ais nieko nenustebintum, o pardavinės kaip karštas bulkutes ir už
> brangiai :)





-- 
kthxbai.