Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-13 13:47:18
On Thu, 11 Sep 2014 17:14:03 +0000, Invertuota panda wrote:

> As neuzsibukmarkinau. Bet jei pagurglinti, tai randasi ir alternatyvu,
> pvz:
>
> https://twitter.com/PenLlawen/status/509436133797683200
>
> irgi panasios isvados.
>
> Picsai viesi, jei nori gali pasiskaiciuot pats.

Beje, skaitineju cia moto360 reviuvus ir kazkaip i akis baksnoja keisti
desningumai. Daugumoje blogu juos testuot pavesta kazkodel moteriskems
kuriu seip kitur beveik nesigirdi. Ir kaip pasekme - visos aimanuoja koks
jis didelis ir sunkus ant ju laibu rankeliu. Efekto sustriprinimui salia
nufotografuoja savo mikroskopini kasdienini laikrodeli. Ir kad tipo del
to jos vistiek jo nepirks.

Klausimas tik ko jos tikejosi ir kodel jos testuoja? Juk tai yra
akivaidziai vyriskas laikrodis. Skirtas gauruotai vyriskai letenai. Ir
kaip toks jis nei isskirtinai storas nei didelis nei sunkus. Netgi
atvirksciai.

Va mano eilinis kvarcinis laikrodis nera kazkoks ten didelis, bet tokio
pat storio (gal net milimetru storesnis), panasaus diametro ir 3x
sunkesnis. Ir kazkaip niekas del to neaimanuoja, rinkoje pilna dar
didesniu ir sunkesniu laikrodziu.

Zodziu visiskai neaisku kodel pasirinkta tokia strategija.

--
kthxbai.