Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-10 09:45:18
On Wed, 10 Sep 2014 09:23:51 +0300, amenox wrote:

> Ale kai pagalvoji tai pasisekė tiems, kurie savo laikrodžius su apvaliu
> ekranu padarė, kitiems tai manau bus xana, užtampys per teismus. :)

tas ylaikrodis tai is tikro nerealus feilas. Nei jokiu fyciu nei dizaino.
Tas pats kvadratinis iphonas ant rankos, for geeks & dorks, t.y.
papunkciui dalijasi visom kritikom kurias gavo zumzungas ir lg.

Bet kas zumzungui ir lg buvo "nepriimtina", "dull", "dorky",
"uninspiring" ywatchiui yra privalumas, nes citata: "But while not
conventionally attractive, it does achieve one extremely important goal:
anonymity.". Mat galima keist apyrankes (wow) ir tai kazkaip magiskai
kardinaliai pakeicia laikrodzio isvaizda. Kitiems tokiem pat kvadratams
apyrankiu keitimas atseit nepadeda. Belieka guztelt peciais, apple PR
departamento citatos ir tiek.

Dar smagu kaina: kai sameshit gear isejo uz $300, visi jankiai tiesiog
isvirto is klumpiu. Kaaaaaaa, kazkoks ten aksesuarijus brangesnis uz mano
smartfoooonaaaaa? Nerealu, vyriskos lyties karves ekskrementai, ka jie
ten ruko etc etc.

O dabar "starting from 350$", t.y. uz pati leviausia ir pigiausia. Ai,
nieko, viskas okei, visai priimtina kaina :)

--
kthxbai.