Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: amenox
Data: 2014-09-11 11:38:48
Jei kalbam apie tą Gear S su jo IPX67 bėgant per lietų ar tiesiog gerai
paprakaitavus rankai po pirmos valandos gali būti problemų. Nors duok die
klystu. :) Kita vertus įjungus pastoviai GPS, tą širdies daviklį ir karts
nuo karto pažiopsot į OLED aš labai abejoju ar jis atlaikys 4 val.
(nepamirškim apie GSM pastoviai įjungtą). Iš kitos pusės turėt daiktą kuris
kasdien turi būti įjungtas į pakrovimą tai nu nafik. :) Nors pripažįstu,
idėja gera, gal ateity jau sekantys modeliai bus atidirbti.