Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: panda
Data: 2014-09-10 19:25:32
>Tai 5s tik prieš metus išėjo.
>Bet koks flagman'as drąsiai gali būti naudojamas mažiausiai 2 metus.

isskyrus gal androido ir ms flagmanus, kurie softo update'u nebegauna, nors
tas ir nera major issue

"bat0nas"  wrote in message news:lupflf$c5b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai 5s tik prieš metus išėjo.
Bet koks flagman'as drąsiai gali būti naudojamas mažiausiai 2 metus.

"Aladdin"  wrote in message news:lup9gt$6l2$1@trimpas.omnitel.net...

Na as ziuriu kad ir as drasiai su 5s gyventi galiu toliau:) Is naudingu
dalyku gal butu geresnis
slow motion, ta intensyviai naudoju, gal dar apmokejimas naudojant
nuskanuota kreditke, geresnis
fotikas. Bet siaip del tokiu dalyku keisti telefona - neverta, nes ir
dabartinis puikiai su viskuo
susitvarko, o ir toks plyta nera...