Nusišneki, http://lt.wikipedia.org/wiki/Lozana, 100k gyventojų ir jie turi metro. Ir tokių miestų yra ne vienas. Vienintelis metro minusas jo įrengimo kaina, kuri yra žymiai didesnė nei kitos transporto rūšys mieste. Bet užtat visu kituo metro viską perspjauna. Preliminariai užtektų 4 metų kad paleisti vieną liniją, investuotojų manau irgi ne problema rasti , plius galima iš EU babkių gauti. Vilnius vis vien plėsis, o dabartinės gumos tempimas apie tramvajus arba visokius vežimėlius ant lyno kamščiu problemos tikrai neišspręs. Buvęs užsieny važinėjau metro - tai patogu, greita ir kaina ne kosminė bilietų. "Prielaida" <pr@cv.lt> wrote in message news:j7rmb6$e0c$1@trimpas.omnitel.net... > - kadangi Vilnius neskesta pelkese (kaip Petersburgas), tai visa kaina > butu tik zemes grezimo masinai! > > p.s. > bet atsipirkimo Vilniuje as vis tiek nematau, labai jau mazas kaimas tas > Vilnius.. geriau darom Kaune, buvusioje ir busimoje Sostineje! > > :) > > "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message > news:j7rm0c$ddn$1@trimpas.omnitel.net... >> discovery chanel paziurejus ir pamatcius kaip amerikej tuos antzeminius >> metro kazkuriuose miestuose sukishineja po zeme, tei kazkaip ishvada >> ishlenda, kad gal galetumem pershokti ta virshzeminiu etapa ir ishkarto >> padaryt ta metro po zeme. >> >> >> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >> news:j7rjq6$9ki$2@trimpas.omnitel.net... >>> tramvaju reiktu tiesti virsh miesto, kas atseitu ne ka pigiau, nes >>> prieshingu atveju keliu pravazumas dar labiau sumazetu o kamsciai butu >>> visai >>> nerealus. >>> >>> Shiaip vandens trasportas galetu kamscius sumazint :) Tik aishku reiktu >>> kokio nors miniledlauzio kad eitu visus metu dirbti vandens mikrushkems. >>> >>> "Prielaida" <pr@cv.lt> wrote in message >>> news:j7rh8d$5kg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>- funkcionieriai nerimsta su beviltiskais ambicingais planais. >>>> >>>> Kopenhagos metro >>>> >>>> Ilgis - 21 kilometras >>>> Keliones kaina - 64 litai uz 10 vaziavimu, Vilniuje pigiau nebutu.. >>>> Darbo laikas - visa para >>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >>