- Londone, Paryziuje dalis metro trasu eina pavirsiumi, labai jie tuo nepatenkinti ir giria gera gilu Maskvos metro.. "Rimas_OK" <nera@nera.lt> wrote in message news:jdk20m$v72$1@trimpas.omnitel.net... > Kad metro be atominės irgi nelabai veiks. Arba ekologiškai važinėsimės > tik kai pūs stiprus vėjas ir švies saulė :) > > Kitas klausimas dėl troleibusų. Manau, tai viena geriausių transporto > priemonių, kol nėra tramvajaus arba metro. Esminis privalumas, kad jiems > nereikia naftos produktų, ir jie negadina oro mieste. Man rodos čia visi > pastebės skirtumą eidami šaligatviu, kai šalia į kalną važiuoja > dūmijantis dyzelinis autobusas ir troleibusas. > > Tad ateities vizija turėtų būt - trulikai keleivius priveža iki > tramvajaus linijų, kurios pasiekusios centrą/senamiestį sulenda po žeme. > Dar visai neseniai buvo galima Kalvarijų gatvę dubliuoti tramvajaus > linija nenaudojant važiuojamosios dalies, mat šalia yra pieva, bet > trumparegė savivaldybė prieš kokį 10 (ar daugiau) metų joje leido > išdykti pastatėliui, dabar turbūt swedbankas ten ir pan. Toliau beliktų > nutiesti liniją iki centro per Šnipiškes tarp/vietoj lūšnų, bet ne - > pirma išparceliuos žemę pristatys dangoraižių, o tada ties liniją per > Kalvarijų gatvę :) > > > > > 2011.11.03 21:08, Vidas Makauskas rašė: >>> - vilniaus gyventoju tankis lemia projekto neatsipirkima.. >>> (visiem bus labai per toli pestute eiti iki metro stoteliu) >>> >> Geriau sukisti milijarda i metro, negu 20 i atomine. Juo labiau, kad kokius >> 70% metro apmokes ES. >> >> >