"Vilniaus metro projektui trūksta tik savivaldybės palaiminimo" verslas.delfi.lt/automoto/vilniaus-metro-projektui-truksta-tik-savivaldybes-palaiminimo.d?id=45643299 Jame tiesiai sviesiai rasoma "šis nuostolingas projektas guls ant valstybės pečių" Taigi visa musu "prafesoriu" afera yra tame, kad jeigu statyti metro tai 3 linijas ir BE tramvajaus. Jiems neakivaizdu, kad is Pilaite per laukus geriausiu atveju turetu buti tik tramvajus. Jeigu labai norit tai siuose laukuose tramvajaus linija galetu buti igilintoje trasoje ir net vietomis perdengtoje. Sita linija kuo puikiausiai galetu pro Savivaldybe nusidriekti i Sauleteki. Metro "statytojai" taip patenkintu tramvaju salininkus. Bet TIK metro reikalingas stociai ir senamiesciui. Todel pradziai reiketu apsiriboti linija kazkur nuo Vingio parko su busimu akropoliu (finansuoja VP ?) iki stoties i senamiesti ir iki jau minetos tramvaju linijos. Kodel siame etape tiek? Igyvendinus projekta visiskai pasikeis keleiviu srautai. Tik tada turesime duomenis del tolimesnes metro/tramvaju tinklo vystymo. 4 MILIJARDAI yra LABAI dideli pinigai abejotinam projektui. Tokiems projektams valstybe neturetu is viso kisti pinigu. Todel, kad valstybe turetu dirbti su valstybiniais projektais. Valstybei, kad isspresti sios dienos energetikos problemas reikejo 40 MILIJARDU jau vakar; daugiabuciu reanovacijai dar tiek pat reikejo irgi vakar... Sis straipsnis tik parodo kokie "aferistai" sedi uz mokesciu moketoju pinigus biurokratiniame valstybes aparate. Rusija cia niekuo deta, kad turime "aferistu" valdzia. Kad "Lietuva neturime požeminių statybų specialistų, todėl bent 30 proc. jų teks atsivežti" yra MELAS. Vilniaus/Islangijos gatviu kampe privataus investuotojo, per 3 menesius irenge 3 aukstu pozeminius garazus po namu taip, kad niekas ir nepastebejo tuos darbus vykdant. Jus manote, kad ten sukisti milijonai? Straipsnis ruosia visuomene, kad su metro darbo jegos importas neisvengiamas kartu su didziuliais "otkatais" i partiju kasas. tas pat kaip su nereikalingo stadiono statyba... O siame straipsnyje "Vilniuje troleibusų galėtų nebelikti po 15 metų" verslas.delfi.lt/automoto/vilniuje-troleibusu-galetu-nebelikti-po-15-metu.d?id=48087499 Paklaustas, ar metro nebūtų per brangus malonumas skylėtai Vilniaus kišenei, pašnekovas teigė, kad daugumą išlaidų turbūt pavyktų padengti iš Europos Sąjungos fondų, taigi miestui tai nebūtų didelė našta. „Manau, bus ieškoma finansavimo iš ES. Jeigu gautume 85 proc. finansavimo tokiems projektams, manau, miestas 15 proc. tikrai galėtų pridėti. Ir visi tiktai džiaugtumės. Juk niekas nesako, kad blogai, kad savivaldybė iškelta į naują vietą. Kad toje vietoje atsirado modernus prekybos centras. Gerai, kad atsiranda žmonių, kurie stumia naujas idėjas, o ne laiko miestą sustingusį vietoje“, - komplimentų A. Zuokui negailėjo „Vilniaus troleibusų“ vadovas. Taigi turime vienoje barikadu puseje valdzia, kuri kaunasi iki paskutinio kraujo laso del tramvajaus arba metro. Ir turime ubagus, kurie priestarauja naujoms transporto priemonems, nes... galvoja kad pinigai turi buti skirti ubagu pasalpoms. "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message news:j7rmeg$e6l$1@trimpas.omnitel.net... > Kadangi Kaunas kaip ir miegamasis Vilneus rajonas yra, tei galima butu > kauna prijungti prie Vilniaus metro sistemos. > > > "Prielaida" <pr@cv.lt> wrote in message > news:j7rmb6$e0c$1@trimpas.omnitel.net... >>- kadangi Vilnius neskesta pelkese (kaip Petersburgas), tai visa kaina >>butu tik zemes grezimo masinai! >> >> p.s. >> bet atsipirkimo Vilniuje as vis tiek nematau, labai jau mazas kaimas tas >> Vilnius.. geriau darom Kaune, buvusioje ir busimoje Sostineje! >> >> :) >> >> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message >> news:j7rm0c$ddn$1@trimpas.omnitel.net... >>> discovery chanel paziurejus ir pamatcius kaip amerikej tuos antzeminius >>> metro kazkuriuose miestuose sukishineja po zeme, tei kazkaip ishvada >>> ishlenda, kad gal galetumem pershokti ta virshzeminiu etapa ir ishkarto >>> padaryt ta metro po zeme. >>> >>> >>> "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message >>> news:j7rjq6$9ki$2@trimpas.omnitel.net... >>>> tramvaju reiktu tiesti virsh miesto, kas atseitu ne ka pigiau, nes >>>> prieshingu atveju keliu pravazumas dar labiau sumazetu o kamsciai butu >>>> visai >>>> nerealus. >>>> >>>> Shiaip vandens trasportas galetu kamscius sumazint :) Tik aishku reiktu >>>> kokio nors miniledlauzio kad eitu visus metu dirbti vandens >>>> mikrushkems. >>>> >>>> "Prielaida" <pr@cv.lt> wrote in message >>>> news:j7rh8d$5kg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>- funkcionieriai nerimsta su beviltiskais ambicingais planais. >>>>> >>>>> Kopenhagos metro >>>>> >>>>> Ilgis - 21 kilometras >>>>> Keliones kaina - 64 litai uz 10 vaziavimu, Vilniuje pigiau nebutu.. >>>>> Darbo laikas - visa para >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >