Atleiskit, bet kai Šliogeris rašo apie ekonomiką ir politiką, atrodo taip pat apgailėtinai, kai aš bandau prigėręs apie filosofiją pablevyzgot. Apie mentaliteto problemą beje jis gerai pataikė. lasaZ "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message news:h7l7ak$noj$1@trimpas.omnitel.net... >> "Kai kurios pasaulio salys vis drasiau prabyla apie recesijos pabaiga, >> nors >> ekonomistai perspeja, kad skubeti dziaugtis dar nereiketu. Mat pirmieji >> "sveikimo" pozymiai gali buti apgaulingi. Taciau visi sutaria, kad vieni >> krastai krize isgyvens lengviau ir greiciau nei kiti. Lietuva, pasak >> ekspertu, ilgai liks dugne." >> >> logishkai seka ishvada - dabartine vyriausybes vykdoma politika yra >> niekam >> tikusi. >> > Dabartine vyriausybe tai ka reikejo padaryti padare - ji pagreitino krize > ir taip susvelnino pasekmes. Ko nepadare? Devalvacijos. > Pritariu, kad siandien vykdoma politika yra niekam tikusi. Bet Lietuvoje > tai geriausia ka turime, nes daugeliu atveju vykdoma politika yra > kenksminga. > > "A.Šliogeris: visi mūsų „nacionaliniai projektai“ yra aferos" > http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/asliogeris-visi-musu-nacionaliniai-projektai-yra-aferos.d?id=23846964 > -- > Į Lietuvą, mano skaičiavimais, atkeliavo apie 100 mlrd. litų „tuščių“ > Europos Sąjungos pinigų. Dauguma – per Skandinavijos bankus. Kurį laiką > galima mokėti už įsigyjama turtą „tuščiais“ pinigais, bet galiausiai tenka > sumokėti tikrais pinigais. Dabar tikrais pinigais moka ne tie, kurie > skolinosi: mokame mes visi. Štai kur pagrindinė krizės Lietuvoje > priežastis. > Žmogus, uždirbantis 3, 5 ar net 10 tūkst. litų ir imantis milijoninę > paskolą yra vagis. Tai – naivi vagystės forma. Kalbu ne apie tai, kad jis > vagia iš savo vaikų ir būsimų kartų. Jis vagia tiesiogiai – nes vis tiek > tikrais pinigais užmokės ne jis. Užmokės mokytojai, ūkininkai, ir net > sąžiningi verslininkai. „Runkeliai“. > .. > - Ar yra išeičių iš šitos padėties? Kur link mes judame? > - Išeičių nėra. > .. > Paskutinė politinė intriga, tiesa, buvo Dalia Grybauskaitė: šalia kelių > klounų sėdėjo žmogus, panašus į žmogų.