> deja, papuasu respublikoms (kaip musu) nieko nelieka, kaip tik tuo ir > uzsiimti. kita vertus, kodel deja? - tai nera blogai - dar Cezaris pasake, > kad mums tereikia duonos ir zaidimu. Nepalo vienuoliai gyvena puikiai ir be > turtu. Tiesa jiems kinai ramybes neduoda, bet cia salutinis klausimas. > Jeigu reikia tik duonos ir zaidimu tai apie valstybinguma negalvojama. Lietuviai jau viena karta buvo atsidave lenku globon. Is to seke tik dar didesnes problemos. O Nepalo vienuoliai nelabai kam ir reikalingi. Mus is karto prarytu lenkai, rusai ar net baltarusiai. Pastarieji turi visus tam teisetus atributus. >>Dabartine vyriausybe tai ka reikejo padaryti padare - >ji .pagreitino krize >>ir taip susvelnino pasekmes > > cia per drasus teiginys. kai neaisku, kada krize baigsis (ar is vis baigsis) > Visu pirma per drasu tvirtinti, kad Lietuvoje krize. Ekonominio kilimo metu, pries 6 metus, turejome ne geresni vaizda. "Krizes" pabaiga neturi jokios reiksmes. Buvo matyti, kad statybos vyksta skolintais pinigais ir skolas reikes grazinti. Atkreipciau demesi i dar viena aspekta. Kadangi esame atsilikusi valstybe tai, jeigu ne Kubiliaus "ryztingi" veiksmai, pas mus krize prasidetu metais veliau? Siaindien kai pasaulyje stabilizuojasi ekonomika. Toliau netesiu, nes gali buti, kad Kubilius cia niekuom detas ir faktiskai mes tik plaukiame. Toks tvirtinimas turi realu pagrinda, nes Kubilius tik sumazino biudzeta, neitakodamas biurokratijos. Tuomet jis yra kvailys, einantis Lietuvos premjero pareigas. Neabejoju, kad biurokratijos aparata galetume sumazinti keliolika kartu. -- Vytautas, 2009 03 19 21:44 Dėl statybos leidimų , čia viskas taip nureglamentuota , kad nors pasiusk. Pats procesas įdingas savo prigimtimi . Pradedant techninių sąlygų sąvadais. Nuo paraiškos pateikimo iki jų gavimo turi būti ne ilgiau kaip 20 dienų. Realiai trunka nuo vieno iki dviejų mėnesių. Paruoštas projektas turi patekti į derinimo komisija. Čia ir prasideda visas cirkas. Pagal istatymą , jei kokios nors žinybos atstovas nesiteikia dalyvauti ,pagal istatymą tūrėtu būti kad jis automatiškai pritaria projektui. Dažniausiai taip nėra. Pats projekto vadovas turi asmeniškai pas tokį veikėją gauti audienciją ir suderinti individualiai. Jei kokiam "derintojui " komisijoje kas nors nepatinka , (nors jis iš principo ar dėl kompetencijos stokos , ar asmeninių paskatų yra neteisus ) projektas be svarstymų yra atmetamas ir už tai asmuo sutrukdęs projekto eigai jokios atsakomybės neneša. Taip pat yra ypaė sureglamentuota projekto sudėtis ,nors dažnai kitų jo dalių iš viso net nereikia. Taip pat ypač sureglamentuota projekto formatai ir formos pateikiamos laikmenose. Projektuotojai turi ieškoti spec programinės įrangos ir t.t. Aplamai norint visas pastabas , ar nesamones surašyti kas pas mus yra gautusi disertacija. Kur inžinerinių tinklų koridoriaus šalia kelių nebuvimas. Kai koks nors kelininkas gali vyti nuo kelių per pagarbų atstumą , vietoj to ,kad galėtu būti išskirta zoną šalia kelio tinklams pakloti. O šalia kelio nusavinimo zonos dažniausiai stovi žemės sąvininkas su kirviu rankoje ir t.t