Tema: Re: Kokia kalba raso Delfi?
Autorius: amenox
Data: 2010-04-20 12:04:30
Aš jau minėjau ir ne kartą - ko UŽSICIKLINOT ant tų lenkų?

http://www.delfi.lt/news/economy/business/gbrownas-reikalauja-atlikti-tyrima-bendroveje-goldman-sachs.d?id=31217781

Už kokius nuopelnus ponas G. Brownas gavo teisę būti pavadintam su "w"
simboliu lietuvių spaudoje? Ir jei netyčia ponas Gordonas Brownas priims
Lietuvos pilietybę, kokia pavardė bus įrašyta jo pase? Braunas? Brounas?
Brownas? Man nusispjaut dėl lenkų abėcėlės, bet man niekas iki šiol neatsakė
dėl q,w ir x simbolių - jei jie naudojami lietuvių spaudoje, kokia
priežastis draudžia jos naudoti pasuose? Lenkai? C'mon.