Tema: Re: Kokia kalba raso Delfi?
Autorius: Dex
Data: 2010-04-20 16:42:56
nu tai yra skirtingu dalykai:

1. Spauda (purvaskalida) raso kaip nori. Ten klaidos ant klaidu. Turbut
lituanistu nesugeba nusismadyti, o ir kam to reikia? Ar gresia jiems kas
nors uz tai? Pirmas topic'as ir buvo apie Delfio rasymo stiliu.

2. Lenkai pastoviai suka kai kam pautus del savo pavardziu rasymo
pasuose. Prie sios temos perejom diskusijos eigoje.

Dex