Tema: Re: Kokia kalba raso Delfi?
Autorius: Remigijus
Data: 2010-05-28 00:53:09
 > O tai kaip ivyko, kad lietuviai anuomet taip sparciai lenkejo. Ir tai
 > vyko praktiskai savo noru. ...
Nepaistyk nesamoniu. Pvz. lenku (ir tik lenku, nes kitokie Vilniaus
kraste nebuvo skiriami) kunigu (!) aiskinimas/niekinimas, kad Dievas
nesupranta prastuoliu (Dievo rupescio nevertu) lietuviu kalbos, tik
lenkiskai (!) rodo "praktiskai savo noru" lenkejima?

Apie administracini poveiki samoningai tikslingai lenkinti leidziu
pasisakyti tau.

Remigijus

P.S. Mano supratimu, tokie, atsiprasant, kunigai, turejo ir turi buti
salinami is kunigu luomo besalygiskai.