Tema: Re: VEHO, klausimas kewlei
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-11 11:06:48
nu. skaudu. labai. verkiu naktimis ir nemiegu.
"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message
news:i3tkrf$f0s$1@trimpas.omnitel.net...
> kažkas jam labai skaudu toj vietoj, kad kai širšė šoksta, kai tik kažkas į
> tą pusę.. :)
>
> "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> wrote in message
> news:i3tkk9$ekc$1@trimpas.omnitel.net...
>> Atejo Dainiushas ir vel japona apsiko :)
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:i3tkgf$ede$1@trimpas.omnitel.net...
>>> fuck... o visi kaip susitarę vis pasakoja, kad japonai negenda....
>>>
>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message
>>> news:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu
>>>> kewle zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu
>>>> tikslaus atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas
>>>> klientas
>>>> ir sako man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine
>>>> masina su AC, nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per
>>>> karscius
>>>> butu vesu masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi,
>>>> o
>>>> gal ir ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal
>>>> esant nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip
>>>> pakaitinio auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja,
>>>> turit gi ten parka panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka
>>>> svaraus
>>>> pasakyti klientui.
>>>>
>>
>>