nubet įsivaizduoji, kas bus, kai po to išeisiu na voliu... tigi pzc nustos kondicionieriai netgi Dacijose veikti http://www.youtube.com/watch?v=R-iDkZ9sG2E&feature=related -- '(oo)' "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message news:i3ul6s$tvo$1@trimpas.omnitel.net... > nu arba tave, kewle, pasodint paru. ir visi newsai bus ramus... > zmones zinos tada bent kad ne tik jie savo crv kencia karscius, bet ir kewle > kencia belangej... 50/50 :) > > "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message > news:i3ukkj$tb9$1@trimpas.omnitel.net... >> tai kad jo užvadinimas Ajasuka Jatakaja ir dar herioglifais, tai nepapuls >> po jurisdiktsije :( >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >> news:i3ukdt$t59$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne, nu tai cia japona Hondos generalini... kaip kitaip. iskart uz visas >>> auto - iki gyvos galvos :) >>> >>> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message >>> news:i3uhdo$q5r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu ir ką teisti? >>>> gal serviso vadovą "ot trioch do piati let?" >>>> >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>>> news:i3u4g7$7mg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai. >>>>> ir rasit teisybe :) >>>>> >>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >>>>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai >>>>>> pazadet >>>>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >>>>>> >>>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>>>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda >>>>>>> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai >>>>>>> su >>>>>>> tuo dirbu >>>>>>> >>>>>>> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar >>>>>>> vyksta >>>>>>> razborks su gamintoju/importuotoju >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> '(oo)' >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien >>>>>>> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, >>>>>>>> nu >>>>>>>> kewle >>>>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>>>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir >>>>>>>> sako >>>>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina >>>>>>>> su >>>>>>>> AC, >>>>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>>>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal >>>>>>>> ir >>>>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal >>>>>>>> esant >>>>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>>>>>> pakaitinio >>>>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi >>>>>>>> ten >>>>>>>> parka >>>>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>>>>>> klientui. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >