patixlinu - Lt dabar apie 15 cervų su panašia probl detalės laukia.... nu bet vistiek gaiduva -- '(oo)' "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:i3uat5$hg0$1@trimpas.omnitel.net... > emmmm... nu pamąstyk realiai: > mums keliasdešimt CR-V nupirkt ir užsiregistruot db, kad šiuo atveju visiems pakaitinių užtektų ? > gamintojas anei importuotojas to, deja, neapmokės mums... > o serviso vadovas irgi nepagimdys tų detalių daugiau ir greičiau, kiek jam smegenis be3,14 :( > > -- > '(oo)' > > > "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų pranešime:i3u7t5$cq1$1@trimpas.omnitel.net... >> ne nu aciu kad pasidomejai, bet pats supranti kad galimi ir kitokie >> problemos sprendimo budai ir jusu galioje, pasiulykit pakaitine auto, tipo, >> nu negi honda taip ir paliks viska deje skersa? Px kad klientas neims is >> principo, busit atsimazine bent.. >> O serviso vadovas ilgai dar atostogaus? >> >> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >> news:i3u7d5$c2h$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai va >>> pradėjo jau gamint H tiekėjas kažkokias modernizuotas movas (kitokia >>> frikcinė medžiaga ar kas ten) >>> bet kol užgesiins gaisrą visoj jewropoj (per karščius gausus shortagas >>> gavosi), kažkiek užtruks, nenoriu apie terminus kalbėt, kad >>> neprisižadėčiau. >>> ...kažkas iš klientų sugebėjo tiesiai į Honda parašyt su &*%$%@, tai anam >>> aciuntė vieną be eilės :O >>> sori, kad taip, ale pac supranti, ne mūsų galioje kai kurie dalykai, nors >>> visais varpais ir skalabyjam >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų >>> pranešime:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet >>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >>>> >>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda >>>>> einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su >>>>> tuo dirbu >>>>> >>>>> dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar >>>>> vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju >>>>> >>>>> -- >>>>> '(oo)' >>>>> >>>>> >>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų >>>>> pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >>>>>> kewle >>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir >>>>>> sako >>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >>>>>> AC, >>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>>>> pakaitinio >>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >>>>>> parka >>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>>>> klientui. >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>