Tema: Re: VEHO, klausimas kewlei
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-08-11 18:57:07
patixlinu - Lt dabar apie 15 cervų su panašia probl detalės laukia.... nu bet vistiek gaiduva

-- 
'(oo)'


"kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:i3uat5$hg0$1@trimpas.omnitel.net...
> emmmm... nu pamąstyk realiai:
> mums keliasdešimt CR-V nupirkt ir užsiregistruot db, kad šiuo atveju visiems pakaitinių užtektų ?
> gamintojas anei importuotojas to, deja, neapmokės mums... 
> o serviso vadovas irgi nepagimdys tų detalių daugiau ir greičiau, kiek jam smegenis be3,14 :(
> 
> -- 
> '(oo)'
> 
> 
> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų pranešime:i3u7t5$cq1$1@trimpas.omnitel.net...
>> ne nu aciu kad pasidomejai, bet pats supranti kad galimi ir kitokie 
>> problemos sprendimo budai ir jusu galioje, pasiulykit pakaitine auto, tipo, 
>> nu negi honda taip ir paliks viska deje skersa? Px kad klientas neims is 
>> principo, busit atsimazine bent..
>> O serviso vadovas ilgai dar atostogaus?
>> 
>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message 
>> news:i3u7d5$c2h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai va
>>> pradėjo jau gamint H tiekėjas kažkokias modernizuotas movas (kitokia 
>>> frikcinė medžiaga ar kas ten)
>>> bet kol užgesiins gaisrą visoj jewropoj (per karščius gausus shortagas 
>>> gavosi), kažkiek užtruks, nenoriu apie terminus kalbėt, kad 
>>> neprisižadėčiau.
>>> ...kažkas iš klientų sugebėjo tiesiai į Honda parašyt su &*%$%@, tai anam 
>>> aciuntė vieną be eilės :O
>>> sori, kad taip, ale pac supranti, ne mūsų galioje kai kurie dalykai, nors 
>>> visais varpais ir skalabyjam
>>>
>>> -- 
>>> '(oo)'
>>>
>>>
>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų 
>>> pranešime:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :)
>>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet
>>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus.
>>>>
>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message
>>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda
>>>>> einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su
>>>>> tuo dirbu
>>>>>
>>>>> dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar
>>>>> vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> '(oo)'
>>>>>
>>>>>
>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų
>>>>> pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu
>>>>>> kewle
>>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus
>>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir 
>>>>>> sako
>>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su
>>>>>> AC,
>>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu
>>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir
>>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant
>>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip
>>>>>> pakaitinio
>>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten
>>>>>> parka
>>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti 
>>>>>> klientui.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>> 
>> 
>>