tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... > viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda > einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su > tuo dirbu > > dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar > vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju > > -- > '(oo)' > > > "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų > pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >> kewle >> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir sako >> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >> AC, >> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >> pakaitinio >> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >> parka >> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti klientui. >> >>