nu ir ką teisti? gal serviso vadovą "ot trioch do piati let?" -- '(oo)' "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message news:i3u4g7$7mg$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai. > ir rasit teisybe :) > > "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message > news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet >> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >> >> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda >>> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su >>> tuo dirbu >>> >>> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar vyksta >>> razborks su gamintoju/importuotoju >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien >>> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >>>> kewle >>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir sako >>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >>>> AC, >>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>> pakaitinio >>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >>>> parka >>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti klientui. >>>> >>>> >> >> > >