emmmm... nu pamąstyk realiai: mums keliasdešimt CR-V nupirkt ir užsiregistruot db, kad šiuo atveju visiems pakaitinių užtektų ? gamintojas anei importuotojas to, deja, neapmokės mums... o serviso vadovas irgi nepagimdys tų detalių daugiau ir greičiau, kiek jam smegenis be3,14 :( -- '(oo)' "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų pranešime:i3u7t5$cq1$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu aciu kad pasidomejai, bet pats supranti kad galimi ir kitokie > problemos sprendimo budai ir jusu galioje, pasiulykit pakaitine auto, tipo, > nu negi honda taip ir paliks viska deje skersa? Px kad klientas neims is > principo, busit atsimazine bent.. > O serviso vadovas ilgai dar atostogaus? > > "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message > news:i3u7d5$c2h$1@trimpas.omnitel.net... >> tai va >> pradėjo jau gamint H tiekėjas kažkokias modernizuotas movas (kitokia >> frikcinė medžiaga ar kas ten) >> bet kol užgesiins gaisrą visoj jewropoj (per karščius gausus shortagas >> gavosi), kažkiek užtruks, nenoriu apie terminus kalbėt, kad >> neprisižadėčiau. >> ...kažkas iš klientų sugebėjo tiesiai į Honda parašyt su &*%$%@, tai anam >> aciuntė vieną be eilės :O >> sori, kad taip, ale pac supranti, ne mūsų galioje kai kurie dalykai, nors >> visais varpais ir skalabyjam >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų >> pranešime:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet >>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >>> >>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>>> viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda >>>> einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su >>>> tuo dirbu >>>> >>>> dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar >>>> vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų >>>> pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >>>>> kewle >>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir >>>>> sako >>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >>>>> AC, >>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>>> pakaitinio >>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >>>>> parka >>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>>> klientui. >>>>> >>>>> >>> >>> > >