busi tada silkinis.. ir eisi fiat 500 pardavinet... :)) "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message news:i3ulu9$utq$1@trimpas.omnitel.net... > nubet įsivaizduoji, kas bus, kai po to išeisiu na voliu... tigi pzc > nustos kondicionieriai netgi Dacijose veikti > > http://www.youtube.com/watch?v=R-iDkZ9sG2E&feature=related > > -- > '(oo)' > > > "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message > news:i3ul6s$tvo$1@trimpas.omnitel.net... >> nu arba tave, kewle, pasodint paru. ir visi newsai bus ramus... >> zmones zinos tada bent kad ne tik jie savo crv kencia karscius, bet ir >> kewle >> kencia belangej... 50/50 :) >> >> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message >> news:i3ukkj$tb9$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kad jo užvadinimas Ajasuka Jatakaja ir dar herioglifais, tai >>> nepapuls >>> po jurisdiktsije :( >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>> news:i3ukdt$t59$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ne, nu tai cia japona Hondos generalini... kaip kitaip. iskart uz visas >>>> auto - iki gyvos galvos :) >>>> >>>> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message >>>> news:i3uhdo$q5r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu ir ką teisti? >>>>> gal serviso vadovą "ot trioch do piati let?" >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> '(oo)' >>>>> >>>>> >>>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>>>> news:i3u4g7$7mg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai. >>>>>> ir rasit teisybe :) >>>>>> >>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >>>>>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai >>>>>>> pazadet >>>>>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >>>>>>> >>>>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>>>>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda >>>>>>>> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne >>>>>>>> visai >>>>>>>> su >>>>>>>> tuo dirbu >>>>>>>> >>>>>>>> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar >>>>>>>> vyksta >>>>>>>> razborks su gamintoju/importuotoju >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> '(oo)' >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien >>>>>>>> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, >>>>>>>>> nu >>>>>>>>> kewle >>>>>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu >>>>>>>>> tikslaus >>>>>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> sako >>>>>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine >>>>>>>>> masina >>>>>>>>> su >>>>>>>>> AC, >>>>>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu >>>>>>>>> vesu >>>>>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal >>>>>>>>> esant >>>>>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>>>>>>> pakaitinio >>>>>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi >>>>>>>>> ten >>>>>>>>> parka >>>>>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>>>>>>> klientui. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>