ne nu aciu kad pasidomejai, bet pats supranti kad galimi ir kitokie problemos sprendimo budai ir jusu galioje, pasiulykit pakaitine auto, tipo, nu negi honda taip ir paliks viska deje skersa? Px kad klientas neims is principo, busit atsimazine bent.. O serviso vadovas ilgai dar atostogaus? "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:i3u7d5$c2h$1@trimpas.omnitel.net... > tai va > pradėjo jau gamint H tiekėjas kažkokias modernizuotas movas (kitokia > frikcinė medžiaga ar kas ten) > bet kol užgesiins gaisrą visoj jewropoj (per karščius gausus shortagas > gavosi), kažkiek užtruks, nenoriu apie terminus kalbėt, kad > neprisižadėčiau. > ...kažkas iš klientų sugebėjo tiesiai į Honda parašyt su &*%$%@, tai anam > aciuntė vieną be eilės :O > sori, kad taip, ale pac supranti, ne mūsų galioje kai kurie dalykai, nors > visais varpais ir skalabyjam > > -- > '(oo)' > > > "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų > pranešime:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet >> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >> >> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>> viena ause jau girdėjau, kad vasarą pradėjo gausiai lįst šita bėda >>> einu, pasiaiškinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su >>> tuo dirbu >>> >>> dėl visokių kompensacijų ir garantinių prastovų, kiek suprantu, dabar >>> vyksta razborkės su gamintoju/importuotoju >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> parašė naujienų >>> pranešime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >>>> kewle >>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir >>>> sako >>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >>>> AC, >>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>> pakaitinio >>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >>>> parka >>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>> klientui. >>>> >>>> >> >>