nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai. ir rasit teisybe :) "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... > tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) > Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai pazadet > nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. > > "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message > news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda >> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne visai su >> tuo dirbu >> >> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar vyksta >> razborks su gamintoju/importuotoju >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien >> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, nu >>> kewle >>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu tikslaus >>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas ir sako >>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine masina su >>> AC, >>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu vesu >>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal ir >>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal esant >>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>> pakaitinio >>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi ten >>> parka >>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti klientui. >>> >>> > >