nu kad ne nesulauxi geriau prie konteinerių :P -- '(oo)' "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message news:i3uo94$2ah$1@trimpas.omnitel.net... > busi tada silkinis.. ir eisi fiat 500 pardavinet... :)) > > "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message > news:i3ulu9$utq$1@trimpas.omnitel.net... >> nubet įsivaizduoji, kas bus, kai po to išeisiu na voliu... tigi pzc >> nustos kondicionieriai netgi Dacijose veikti >> >> http://www.youtube.com/watch?v=R-iDkZ9sG2E&feature=related >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >> news:i3ul6s$tvo$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu arba tave, kewle, pasodint paru. ir visi newsai bus ramus... >>> zmones zinos tada bent kad ne tik jie savo crv kencia karscius, bet ir >>> kewle >>> kencia belangej... 50/50 :) >>> >>> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message >>> news:i3ukkj$tb9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai kad jo užvadinimas Ajasuka Jatakaja ir dar herioglifais, tai >>>> nepapuls >>>> po jurisdiktsije :( >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>>> news:i3ukdt$t59$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ne, nu tai cia japona Hondos generalini... kaip kitaip. iskart uz visas >>>>> auto - iki gyvos galvos :) >>>>> >>>>> "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message >>>>> news:i3uhdo$q5r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu ir ką teisti? >>>>>> gal serviso vadovą "ot trioch do piati let?" >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> '(oo)' >>>>>> >>>>>> >>>>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>>>>> news:i3u4g7$7mg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu tai yra sutartis pardavimo, yra teismai. >>>>>>> ir rasit teisybe :) >>>>>>> >>>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:i3tsc2$rh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tai zinau, kad ne su tuo dirbi, ale vistiek.. :) >>>>>>>> Snekejau ne su vienu jusu darbuotoju, bet niekas man konkreciai >>>>>>>> pazadet >>>>>>>> nieko negali, tai vat ir klausineju per visus. >>>>>>>> >>>>>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>>>>>>> news:i3trkd$qic$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> viena ause jau girdjau, kad vasar pradjo gausiai lst ita bda >>>>>>>>> einu, pasiaikinsiu, kokioj ten stadijoj ten sprendimas, pac ne >>>>>>>>> visai >>>>>>>>> su >>>>>>>>> tuo dirbu >>>>>>>>> >>>>>>>>> dl visoki kompensacij ir garantini prastov, kiek suprantu, dabar >>>>>>>>> vyksta >>>>>>>>> razborks su gamintoju/importuotoju >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> '(oo)' >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "zlc" <zelceminas@gmail.com> para naujien >>>>>>>>> praneime:i3tkan$e3v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Daugumai garantiniu CRV nusprogineja AC rites ir movos (ar kazkas, >>>>>>>>>> nu >>>>>>>>>> kewle >>>>>>>>>> zinai turbut pats) ir bent jau mano atveju iki siol negaunu >>>>>>>>>> tikslaus >>>>>>>>>> atsakymo kada detales bus. Vienu zodziu skambina piktas klientas >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> sako >>>>>>>>>> man, gali paskubint VEHO kad veiktu AC? arba dOkit pakaitine >>>>>>>>>> masina >>>>>>>>>> su >>>>>>>>>> AC, >>>>>>>>>> nes as moku i menesi daug pinigu ir noriu kad per karscius butu >>>>>>>>>> vesu >>>>>>>>>> masinoj. Trumpai tariant sis reikalas tikrai uzsites menesi, o gal >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> ilgiau. Kaip zadate kompensuoti siuos nepatogumus klientams? Gal >>>>>>>>>> esant >>>>>>>>>> nestandartinei problemai, rasite nestandartini sprendima pvz kaip >>>>>>>>>> pakaitinio >>>>>>>>>> auto suteikima (aisku su veikianciu AC), nebutinai nauja, turit gi >>>>>>>>>> ten >>>>>>>>>> parka >>>>>>>>>> panaudotu? Nu esme supratai, man reikia kazka svaraus pasakyti >>>>>>>>>> klientui. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >