deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai. O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo ant darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi. Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj vos ne kiekvienas reisas "kas ka". Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir neuzilgo atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru europos gale, kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu uz ta sedejima nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate darbuotojas su tuo reisu sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno 2 men furoj, + pravalge >3 men alga). Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra ir pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo (t.y. i reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo taip kad arciau miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet europos pamate nemazai. "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message news:ifa3uf$97l$1@trimpas.omnitel.net... > koks yra adekvatus atltyginimas darbuotojui, kuris jokios rizikos nenesa? sudauze masina - isejo i kita firma. Pragere > teises - pasidare kitas ir vel isejo i kita firma. > > -- > razumas > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:ifa3e1$8an$1@trimpas.omnitel.net... > > deja, net ir su saliara atlyginimas vistiek neadekvatus pas mus buna... > deja, dazniausiai ir neteisetom priemonem taupoma darbuotojo saskaita (tipo > nori turet darba - tylek) > > >