sitoj srity gali padeti VU KHF bakalaurai su Informatikos verslo diplomu. Ten mus mokino, kaip reikia tarpininkauti tarp programerio ir kliento, kad jie vienas kita suprastu. -- razumas "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ifb4f7$hiq$1@trimpas.omnitel.net... > Beje, kas dar idomu, sferos, kur pasireiskia reiskinys kodiniu pavadinimu > "PIZDINA" nelabai priklauso nuo veiklo srities. Atsizvelgiant i skaitytoju > kontingenta turbut busiu suestas su shudais, bet visa ka rasiau apie > statybininkus, labai tinka pavyzdziui ir IT'isnikams. Kaip sake vienas > nemazai su personalu dirbes zmogus - labiausiai nelojali liaudis imones > strukturoje. Su jais kaip ir su shoperiais ar statybininkais. Pastatei į > marsruta su troleibusu "Stotis - Benderiai", ar davei kasti griovi > mokedamas uz metra - viskas normalei. Ir tai jei nesugalvos laidu ar > siupelio pragert. IT'isnikai daugumoj irgi - davei darba, kuri isaiskini > ant pirstu su diskretiniu rezultatu 0/1 - padarys. Tai imanoma, jei > uzsakovas - tos srities specas ir isaiskint jam lengviau nei padaryt > paciam. Taciau neduok Dieve ateina uzsakovas, kur nelabai temoje. > Prichalturins - 99 proc. Bet tik toks skirtumas nuo statybininku gal, kad > dauguma pricahalturins be naudos sau - padarys "beveik veikia, tik cia dar > nesigavo, o cia galvojau,kad taip norit". I klausima ar tu tikrai toks > durnas, kad manai, jog klientas to nor, gauni - "nu ash nezinau, nelabai > cia gaudaus". Nors ish akiu matos - viska supranta svolacius, bet tingi, > oir avansas jau pragertas. Nu ir paaiskint gali - cia man mazai moka, ko > persistengt - visai kaip vairai. Nevilty ash shitoj temoj.