Gal nustok kliedeti apie 6 savaiciu krovinio paieskos termina. Cargo.lt prisikta tu kroviniu is kur nori y kur nori. "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų news:ifa6qg$e1u$1@trimpas.omnitel.net... > deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai > blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai. > > O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo ant > darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi. > Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj vos ne > kiekvienas reisas "kas ka". > Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir neuzilgo > atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru europos gale, > kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu uz ta sedejima > nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate darbuotojas su tuo reisu > sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno 2 men furoj, + pravalge >3 men > alga). > Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra ir > pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo (t.y. i > reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo taip kad arciau > miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet europos pamate > nemazai. > > "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message > news:ifa3uf$97l$1@trimpas.omnitel.net... >> koks yra adekvatus atltyginimas darbuotojui, kuris jokios rizikos nenesa? >> sudauze masina - isejo i kita firma. Pragere teises - pasidare kitas ir >> vel isejo i kita firma. >> >> -- >> razumas >> >> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >> news:ifa3e1$8an$1@trimpas.omnitel.net... >> >> deja, net ir su saliara atlyginimas vistiek neadekvatus pas mus buna... >> deja, dazniausiai ir neteisetom priemonem taupoma darbuotojo saskaita >> (tipo >> nori turet darba - tylek) >> >> >> > >