sitoj vietoj as sakyciau pakankmai paprasta - jei teisiskai galima irodyti kad $ nera del darbuotojo kaltes, tai tas $ galima pasiimti is darbuotojo. Ir butent transporto srityj, jei darbuotojas turi proto, jis praktiskai privalo netureti turto. Nes su fura uztenka elementarios elementariausios avarijos, kad turimo buto/namo neuztektu padengti nuostoliams. "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message news:ifa76n$elj$1@trimpas.omnitel.net... > Linai - teoriskai taip, praktikoj - bbs. geras advokatas padidina tikimybe susigrazinti pinigus, bet kad dazniausiai > jie neturi jokio turto ant saves :) > > beda tame, kad darydamas versla privalai numatyti visus budus kaip is taves gali pavogti pinigus ir uzkirsti tam > kelia. bet istatymai visada darbuotojo puseje ir visados palaikomas darbuotojas. > > -- > > > razumas > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ifa6ik$dm7$1@trimpas.omnitel.net... >> Suma iki pilno zalos padengimo. atsakiciuojama gali buti kad ir nuo paskutiniu triusiku. Ziurint ant kiek gramotnai >> surasyta pilnos materialines atsakomybes sutartis ir kaip joje isaiskinta who is who. Pavyzdziui parasius joje >> "Vairuotojas privalo stebeti autombilio bukle indikuojancius prietaisus ir esant ju chujoviems parodymams ar kitais >> akivaizdziais atvejais , prie kuriu gamintojas draudzia vaziuoti toliau, arba to negalima daryti elgiantis >> protingai - sustoti ir imtis priemoniu gedimams pasalinti", jau gresia didelis banas. > >