Tu manai, kad jei eina pas ku34354vas ten, tai neturi ju cia gryzes? Optimistble. "Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> parašė naujienų news:ifb9tb$lfc$1@trimpas.omnitel.net... > > namie zmona yr, tai ant qrvu susitaupo. Todel kelionems reik didesniu > dienpinigiu, kad pasidengtu skirtumas > > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:ifalol$vs8$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai ir gerai, kad taip suvokia. Tuos pinigus isleidzia maistui, kurvoms >> ir >> t.t. >> Viska daro ta paty, ka darytu budamas namie. >> >> >> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų >> news:ifaj4d$sqs$1@trimpas.omnitel.net... >>> i sveikata >>> http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=249551 >>> primetam dar galimybe reguliuoti savoka "kas kiek kokioj salyj buvo" - >>> pvz >>> vairuotojas per para pravaziavo 3 salis su skirtingu dienpinigiu norma - >>> pagal kuria sali jam moketi? >>> O saip sitam darbe vairuotojai suvokia dienpinigius ne kaip >>> dienpinigius, >>> bet kaip dali algos su visom is to isplaukianciom problemom. >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:ifaemn$nv1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Prasyciau ta ystatyma y studija. >>>> >>>> >>>> "Arj" <root@ibm.com> parašė naujienų >>>> news:ifa7to$fr0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> del dienpinigiu - sita norma valstybe pakoregavo pries kelis metus. >>>>> Jei >>>>> anksciau jie buvo privalomi ir normalus, dabar pasidare >>>>> "rekomenduojami", ko pasekoj galima nustatyti mazesnius :) Va pas mus >>>>> imokami rgi mazesni nei "rekomenduojami" >>>>> >>>>> >>>>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message >>>>> news:ifa7ib$f91$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ir tiki tom pasakom, kad fura geriau stovetu 1.5 men, nei pavaziuotu >>>>>> tuscia iki vokieciu ir is ten pasiimtu krovini? Navaras mazesnis, bet >>>>>> kuo daugiau km, tuo maziau nuostoliu. >>>>>> plius valstybe numato, kad jei jau issiuntei i komandiruote, tai >>>>>> dienpiningiai ir kapsi ir jie sumokami. Tik va kai fura stovi, tai >>>>>> nelabai saliarkos nusipilsi, nebent webasta "nustoja" veikti, tada >>>>>> reikia motora pabirbinti. >>>>>> >>>>>> o dabar paziurek furisto pliusai darbdavio akimis: vaziuoja su >>>>>> zmona, >>>>>> reiskias nepilnai isdirbtos darbo valandos, pamate europa - reiskias >>>>>> nuvaziuoti papildomi kilometrai. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> >>>>>> razumas >>>>>> >>>>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>>>>> news:ifa6qg$e1u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> deje, bet rizika tokia nesa. Ir cia jau paciam vairuotojui yra labai >>>>>>> blogai, jei pvz turi savo vardu registruota nama ar panasiai. >>>>>>> >>>>>>> O saip ignas teisingai sako - darbdaviai sitoj srityj tikrai pataupo >>>>>>> ant darbuotoju, darbuotojai stengiasi kitur atsigruotpi. >>>>>>> Pusbrolis su fura varineja, tai yra pasakojes bajeriu, ko pasekoj >>>>>>> vos >>>>>>> ne kiekvienas reisas "kas ka". >>>>>>> Va paskutinis pvz - isvare i italija (ar pan.) tipo "pirmyn ir >>>>>>> neuzilgo atgal". Tas "neuzilgo" pavirto i 6 savaites sedejimo vakaru >>>>>>> europos gale, kol suorganizuos krovini. Konkreciu atveju dienpinigiu >>>>>>> uz ta sedejima nemoka ar kaip (detaliu nezinau), bet rezultate >>>>>>> darbuotojas su tuo reisu sedo labai zenkliai i minusa (t.y pragyveno >>>>>>> 2 >>>>>>> men furoj, + pravalge >3 men alga). >>>>>>> Nu ir ko noreti po to? Kad darbuotojas lojalus butu? Aisku, sako yra >>>>>>> ir pliusu - pvz su zmona vasara neblogai po europa su fura pakeliavo >>>>>>> (t.y. i reisus imdavo zmona, nakvojo furoj, "nakvynes" derindavo >>>>>>> taip >>>>>>> kad arciau miestu ir panasiai. Aisku visko ko norejo neaplanke, bet >>>>>>> europos pamate nemazai. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>>