Bet tai kaip mane zavi tokie egzpertai nivjebeni kaip tamsta ir dainiushas, nei vienas nei kitas su mocu duodu bb nukirst nevazineje mieste ir niekada netureje situacijos kai vaziuoji ramiai, tusciu pagrindiniu keliu, net ne pro sankryza ir cia tau is kazkokio kiemo likus keliolikai metru islekia skersas auto ir uztveria kelia. Ir is kur tiek entuzjazmo reikstis ten kur pats neturi absoliuciai jokios praktines patirties. Ciuju jei subscribinciau kokia omnitel.cosmos grupsa tikrai rasciau tokio dainiusho pizdelinimo apie koki curiosity, jo daromas fotkes, vaizdus jose, kodel nasa nedaro vieno ar kito, nes jis kaip zinovas tikrai ta ar ana darytu kitaip. Turbut spejat ramiai pakelt ranka, padaryt paskutine zatiashke, issitraukt is dantu nuoruka, lengvu mostu ja numest i sali, padet abi rankas ant vairo, pagalvot garsiai ir neskubiai "ajajai, koks neatsargus eismo dalyvis, bet tai kaip zjbs, kad as viska matau, pastoviai STEBIU kas aplink vyksta ir esu bet kada pasiruoses bet kam" ir tada jau paspaust priekini stabdi (na taip normaliai, bet,kad ir neperspaust) ir desine koja atitinkamai padet stabdyt galiniu, kad neuzblokuot tik. Ir tada ramiai sustot likus dar keletui metru, nulipt nuo moco priejus ramiai pagrumot pirstuku. Kaip ant tiek galima nesuvokt apie naturalius zmogaus refleksus, kas vairavime pasireiskia automatiniais veiksmais kuriuos padarai negalvodamas, nors puikiai ir pats zinai, kad tai daryti negerai ir tai nevisada tave isgelbes. Vienas is tokiu pvz kai salia taves vaziuojantis kazkas staigiai rikiuojasi i tavo juosta (t.y tau i dureles) 95% vairuotoju instinktyviai suktels vaira i sona, kad pasitraukt nuo kontakto ir tik, gal 5% to nepadarys, nes nespejo paziureti ar salia jusu is kitos puses nieko nera i ka atsitrenksi.Todel geriau leist, kad tau i sona kaltu nei tu besitraukdamas islysi sakykim i priespriesine ir gausi nuo priespriesais parlekiancios. Ant kiek siauras suvokimas turi buti, nes paziurejes youtube filmuku ar paskaites knygutes kaip vairuoti dviratuka tu to niekad nesuprasi jei nesi bandes, kai su dvirate TP stabdant, tiksliau net sekundei uzblokavus gala ir jei tuo metu tavo kunas nera statmenas pavirsiui zemes tu momentaliai "guliesi ant sono", na dvirkos atveju tu tiesiog pastatai koja ir atsiremi, moco atveju tai nepadeda jau (na nebent turi IR garantuotai sulauzyta koja). O kad uzblokuot stabdzius uztenka sekundes dalies, kai vairuotojui pamacius pavoju samone pati padaro si veiksma. Taip, net ir patyrusio protas po sekundes supranta, kad negalima to daryt, bet jau buna velu. 2012.10.04 08:59, Ignas wrote: > nu ir kokie veiksmai? griut ir trenktis visu 50km/h? ar pristabdyt normaliai > iki kokiu 20km/h (ar kiek ten gausis) ir tada atsitrenkt? va ir noriu > pasakyt, kad arba labai durna mirtis (Klaipedoj moteriske nuo dviracio > nugriuvus mire), arba visgi greitis buvo virsytas, arba vaikinukas > susifailino del nepatirties... > > "dpi"<dpi@no.mail> wrote in message > news:k4hi8s$ben$1@trimpas.omnitel.net... >> Lygus kelias cia nei prie ko. Kalba apie situacija, kai tau stabdymui >> lieka sakykim 5m, o sustoti reikia 15m (nuo 50kmh). >> >> >> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >> news:k4hg0r$9o3$1@trimpas.omnitel.net... >>> lygiam kely? nu nepamenu tokiu nelaimiu... >>> >>> "Yvl"<chiornyj@bumer.lt> wrote in message >>> news:k4hfkf$9ac$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> p.s. vaikystej nesi su dvirka jobines kai pisi per stabdzius? >>> >>> > >