ple, reikia daryt grupsą o.dainiushas :). Irgi būtų sočiai rašančių On 2012.10.04 10:00, Korke wrote: > Bet tai kaip mane zavi tokie egzpertai nivjebeni kaip tamsta ir > dainiushas, nei vienas nei kitas su mocu duodu bb nukirst nevazineje > mieste ir niekada netureje situacijos kai vaziuoji ramiai, tusciu > pagrindiniu keliu, net ne pro sankryza ir cia tau is kazkokio kiemo > likus keliolikai metru islekia skersas auto ir uztveria kelia. Ir is kur > tiek entuzjazmo reikstis ten kur pats neturi absoliuciai jokios > praktines patirties. Ciuju jei subscribinciau kokia omnitel.cosmos > grupsa tikrai rasciau tokio dainiusho pizdelinimo apie koki curiosity, > jo daromas fotkes, vaizdus jose, kodel nasa nedaro vieno ar kito, nes > jis kaip zinovas tikrai ta ar ana darytu kitaip. > > Turbut spejat ramiai pakelt ranka, padaryt paskutine zatiashke, > issitraukt is dantu nuoruka, lengvu mostu ja numest i sali, padet abi > rankas ant vairo, pagalvot garsiai ir neskubiai "ajajai, koks neatsargus > eismo dalyvis, bet tai kaip zjbs, kad as viska matau, pastoviai STEBIU > kas aplink vyksta ir esu bet kada pasiruoses bet kam" ir tada jau > paspaust priekini stabdi (na taip normaliai, bet,kad ir neperspaust) ir > desine koja atitinkamai padet stabdyt galiniu, kad neuzblokuot tik. Ir > tada ramiai sustot likus dar keletui metru, nulipt nuo moco priejus > ramiai pagrumot pirstuku. > > Kaip ant tiek galima nesuvokt apie naturalius zmogaus refleksus, kas > vairavime pasireiskia automatiniais veiksmais kuriuos padarai > negalvodamas, nors puikiai ir pats zinai, kad tai daryti negerai ir tai > nevisada tave isgelbes. Vienas is tokiu pvz kai salia taves vaziuojantis > kazkas staigiai rikiuojasi i tavo juosta (t.y tau i dureles) 95% > vairuotoju instinktyviai suktels vaira i sona, kad pasitraukt nuo > kontakto ir tik, gal 5% to nepadarys, nes nespejo paziureti ar salia > jusu is kitos puses nieko nera i ka atsitrenksi.Todel geriau leist, kad > tau i sona kaltu nei tu besitraukdamas islysi sakykim i priespriesine ir > gausi nuo priespriesais parlekiancios. > > Ant kiek siauras suvokimas turi buti, nes paziurejes youtube filmuku ar > paskaites knygutes kaip vairuoti dviratuka tu to niekad nesuprasi jei > nesi bandes, kai su dvirate TP stabdant, tiksliau net sekundei > uzblokavus gala ir jei tuo metu tavo kunas nera statmenas pavirsiui > zemes tu momentaliai "guliesi ant sono", na dvirkos atveju tu tiesiog > pastatai koja ir atsiremi, moco atveju tai nepadeda jau (na nebent turi > IR garantuotai sulauzyta koja). O kad uzblokuot stabdzius uztenka > sekundes dalies, kai vairuotojui pamacius pavoju samone pati padaro si > veiksma. Taip, net ir patyrusio protas po sekundes supranta, kad > negalima to daryt, bet jau buna velu. > > 2012.10.04 08:59, Ignas wrote: >> nu ir kokie veiksmai? griut ir trenktis visu 50km/h? ar pristabdyt >> normaliai >> iki kokiu 20km/h (ar kiek ten gausis) ir tada atsitrenkt? va ir noriu >> pasakyt, kad arba labai durna mirtis (Klaipedoj moteriske nuo dviracio >> nugriuvus mire), arba visgi greitis buvo virsytas, arba vaikinukas >> susifailino del nepatirties... >> >> "dpi"<dpi@no.mail> wrote in message >> news:k4hi8s$ben$1@trimpas.omnitel.net... >>> Lygus kelias cia nei prie ko. Kalba apie situacija, kai tau stabdymui >>> lieka sakykim 5m, o sustoti reikia 15m (nuo 50kmh). >>> >>> >>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>> news:k4hg0r$9o3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> lygiam kely? nu nepamenu tokiu nelaimiu... >>>> >>>> "Yvl"<chiornyj@bumer.lt> wrote in message >>>> news:k4hfkf$9ac$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>>> p.s. vaikystej nesi su dvirka jobines kai pisi per stabdzius? >>>> >>>> >> >> >