kad turbut kokia 80% "baikeriu" ir siaip tos trasos nepravaziuotu "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:k50t2c$5bu$1@trimpas.omnitel.net... > cirkininkai galvoja, kad bet kokioje sitiacijoje galima va taip varuoti > moto :D > http://www.youtube.com/watch?v=TqRvqw4YXtY&playnext=1&list=PLA54AC4A865804EBE&feature=results_main > jie net nenutuokia, kad jie greitis didesnis tai net taip nepadarysi :) > > > VNO > > > "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message > news:k50r5v$31r$1@trimpas.omnitel.net... >> gerai varai, greit tapsi dainiushas-2, teoriju apie teorijas >> isrutuliotoju. >> Ten toliau gerai rase, tave su dvirka paleidus gatve ir net tau zinant, >> kad tuoj bandys uzkisinet, paziureciau kaip tu ~40 mindamas apvaziuotum >> islindusia kliuti. >> Gal praleidau atsakyma - tu mocu vazinejes mieste ? Kiek prasukes km ? >> Speju kad gal tik kokiam parkelyje, ar palangon nusivezes dviratuka >> pamini bobai is paskos, nes matosi, kad patirtis nuline, o ziniu >> teoriniu apie vairavimo to ko net nebandes, refleksus ir veiksmus >> ekstremalioje situacijoje pora tonu. >> Cia tu ne ant 4 ratu, cia kad pasukt tu turi guldyt moca, kad pasukt >> staigiai per trumpa atkarpa tu turi staigiai ir labai guldyt. Sioje >> situacijoje joks countersteeringas jau nepades. Taipogi noreciau pamatyt >> kaip vietiniai keturraciu ekspertai guldo ir tuo paciu stabdo ir >> nenugriuna. Labai noreciau,kad video rodoma ciopa tu paguldytum ir >> apvaziuotum. Kazkaip ziuriu maumonelis teoretikam neisnesa, kad cia tu >> kuno svoriu operuoji, kad pasukt moca, palinkai, greits sumazejo ir tu >> vistiek jau ant sono guli, ar cia isivaizduojat kaip su auto vaira i >> viena puse, vaira i kita, kaip per "briedzio testa" ir apvaziavai kliuti >> ??? >> >> >> On 2012.10.09 09:38, Ignas wrote: >>> pasiskaityk korkes nesamones apie 95 ir 5 %, apie refleksus uzkirtinet >>> stabdzius ir kitoki brieda... >>> >>> "VNO"<paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message >>> news:k50duc$huu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> patikslink apie kokia nesamone sneki avarineje situacijoje. >>>> >>>> >>>> VNO >>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>> news:k4unrl$3ln$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> apsilochinot jus, jei jums avarinej situacijoj daryt nesamones - norma >>>>> ir >>>>> tai darant teisinates refleksais... refleksas - ciaudint uzsimerkt, o >>>>> va >>>>> ka >>>>> daryt avariniu atveju refleksai yra isukdomi ir refleksas kirst per >>>>> stabdzius ne profesionalumo pozymis... >>>>> >>>>> >>>>> "VNO"<paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message >>>>> news:k4un97$33l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu tai apsilochinai, tai bent prisipazink >>>>>> >>>>>> >>>>>> VNO >>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>> news:k4jdeb$3id$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu i viska neatsakinesiu, tingiu, bet bb gali nusikirst... >>>>>>> supratau - >>>>>>> vare >>>>>>> asas Asanaviciutes gatve ant pem ir mire vos tik kazkokiai zioplei >>>>>>> islindus >>>>>>> is salutinio... >>>>>>> >>>>>>> "Korke"<Korkes@mailas.net> wrote in message >>>>>>> news:k4jc70$1hc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Bet tai kaip mane zavi tokie egzpertai nivjebeni kaip tamsta ir >>>>>>>> dainiushas, nei vienas nei kitas su mocu duodu bb nukirst >>>>>>>> nevazineje >>>>>>>> mieste ir niekada netureje situacijos kai vaziuoji ramiai, tusciu >>>>>>>> pagrindiniu keliu, net ne pro sankryza ir cia tau is kazkokio kiemo >>>>>>>> likus >>>>>>>> keliolikai metru islekia skersas auto ir uztveria kelia. Ir is kur >>>>>>>> tiek >>>>>>>> entuzjazmo reikstis ten kur pats neturi absoliuciai jokios >>>>>>>> praktines >>>>>>>> patirties. Ciuju jei subscribinciau kokia omnitel.cosmos grupsa >>>>>>>> tikrai >>>>>>>> rasciau tokio dainiusho pizdelinimo apie koki curiosity, jo daromas >>>>>>>> fotkes, vaizdus jose, kodel nasa nedaro vieno ar kito, nes jis kaip >>>>>>>> zinovas tikrai ta ar ana darytu kitaip. >>>>>>>> >>>>>>>> Turbut spejat ramiai pakelt ranka, padaryt paskutine zatiashke, >>>>>>>> issitraukt >>>>>>>> is dantu nuoruka, lengvu mostu ja numest i sali, padet abi rankas >>>>>>>> ant >>>>>>>> vairo, pagalvot garsiai ir neskubiai "ajajai, koks neatsargus eismo >>>>>>>> dalyvis, bet tai kaip zjbs, kad as viska matau, pastoviai STEBIU >>>>>>>> kas >>>>>>>> aplink vyksta ir esu bet kada pasiruoses bet kam" ir tada jau >>>>>>>> paspaust >>>>>>>> priekini stabdi (na taip normaliai, bet,kad ir neperspaust) ir >>>>>>>> desine >>>>>>>> koja atitinkamai padet stabdyt galiniu, kad neuzblokuot tik. Ir >>>>>>>> tada >>>>>>>> ramiai sustot likus dar keletui metru, nulipt nuo moco priejus >>>>>>>> ramiai >>>>>>>> pagrumot pirstuku. >>>>>>>> >>>>>>>> Kaip ant tiek galima nesuvokt apie naturalius zmogaus refleksus, >>>>>>>> kas >>>>>>>> vairavime pasireiskia automatiniais veiksmais kuriuos padarai >>>>>>>> negalvodamas, nors puikiai ir pats zinai, kad tai daryti negerai ir >>>>>>>> tai >>>>>>>> nevisada tave isgelbes. Vienas is tokiu pvz kai salia taves >>>>>>>> vaziuojantis >>>>>>>> kazkas staigiai rikiuojasi i tavo juosta (t.y tau i dureles) 95% >>>>>>>> vairuotoju instinktyviai suktels vaira i sona, kad pasitraukt nuo >>>>>>>> kontakto >>>>>>>> ir tik, gal 5% to nepadarys, nes nespejo paziureti ar salia jusu is >>>>>>>> kitos >>>>>>>> puses nieko nera i ka atsitrenksi.Todel geriau leist, kad tau i >>>>>>>> sona >>>>>>>> kaltu >>>>>>>> nei tu besitraukdamas islysi sakykim i priespriesine ir gausi nuo >>>>>>>> priespriesais parlekiancios. >>>>>>>> >>>>>>>> Ant kiek siauras suvokimas turi buti, nes paziurejes youtube >>>>>>>> filmuku >>>>>>>> ar >>>>>>>> paskaites knygutes kaip vairuoti dviratuka tu to niekad nesuprasi >>>>>>>> jei >>>>>>>> nesi >>>>>>>> bandes, kai su dvirate TP stabdant, tiksliau net sekundei >>>>>>>> uzblokavus >>>>>>>> gala >>>>>>>> ir jei tuo metu tavo kunas nera statmenas pavirsiui zemes tu >>>>>>>> momentaliai >>>>>>>> "guliesi ant sono", na dvirkos atveju tu tiesiog pastatai koja ir >>>>>>>> atsiremi, moco atveju tai nepadeda jau (na nebent turi IR >>>>>>>> garantuotai >>>>>>>> sulauzyta koja). O kad uzblokuot stabdzius uztenka sekundes dalies, >>>>>>>> kai >>>>>>>> vairuotojui pamacius pavoju samone pati padaro si veiksma. Taip, >>>>>>>> net >>>>>>>> ir >>>>>>>> patyrusio protas po sekundes supranta, kad negalima to daryt, bet >>>>>>>> jau >>>>>>>> buna >>>>>>>> velu. >>>>>>>> >>>>>>>> 2012.10.04 08:59, Ignas wrote: >>>>>>>>> nu ir kokie veiksmai? griut ir trenktis visu 50km/h? ar pristabdyt >>>>>>>>> normaliai >>>>>>>>> iki kokiu 20km/h (ar kiek ten gausis) ir tada atsitrenkt? va ir >>>>>>>>> noriu >>>>>>>>> pasakyt, kad arba labai durna mirtis (Klaipedoj moteriske nuo >>>>>>>>> dviracio >>>>>>>>> nugriuvus mire), arba visgi greitis buvo virsytas, arba vaikinukas >>>>>>>>> susifailino del nepatirties... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "dpi"<dpi@no.mail> wrote in message >>>>>>>>> news:k4hi8s$ben$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Lygus kelias cia nei prie ko. Kalba apie situacija, kai tau >>>>>>>>>> stabdymui >>>>>>>>>> lieka sakykim 5m, o sustoti reikia 15m (nuo 50kmh). >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>> news:k4hg0r$9o3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> lygiam kely? nu nepamenu tokiu nelaimiu... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Yvl"<chiornyj@bumer.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:k4hfkf$9ac$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> p.s. vaikystej nesi su dvirka jobines kai pisi per stabdzius? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >>