kam tu man pisi prota? as tau ka tavo drauge/zmona? tu parasei: "jei jums avarinej situacijoj daryt nesamones - norma ". tik prasau patikslinti ka turi omenyje. ar, kad stabdant motociklistas daro kazkokia (kokia) nesamone, ar kad krenta ar kas? jei sneki ,kad avarines situacijos metu yra nestabdoma, o dar kazkas - tai irgi gan idomus dalykas :D VNO "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:k50gon$l9i$1@trimpas.omnitel.net... > pasiskaityk korkes nesamones apie 95 ir 5 %, apie refleksus uzkirtinet > stabdzius ir kitoki brieda... > > "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message > news:k50duc$huu$1@trimpas.omnitel.net... >> patikslink apie kokia nesamone sneki avarineje situacijoje. >> >> >> VNO >> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >> news:k4unrl$3ln$1@trimpas.omnitel.net... >>> apsilochinot jus, jei jums avarinej situacijoj daryt nesamones - norma ir >>> tai darant teisinates refleksais... refleksas - ciaudint uzsimerkt, o va >>> ka >>> daryt avariniu atveju refleksai yra isukdomi ir refleksas kirst per >>> stabdzius ne profesionalumo pozymis... >>> >>> >>> "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message >>> news:k4un97$33l$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai apsilochinai, tai bent prisipazink >>>> >>>> >>>> VNO >>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>> news:k4jdeb$3id$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu i viska neatsakinesiu, tingiu, bet bb gali nusikirst... supratau - >>>>> vare >>>>> asas Asanaviciutes gatve ant pem ir mire vos tik kazkokiai zioplei >>>>> islindus >>>>> is salutinio... >>>>> >>>>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >>>>> news:k4jc70$1hc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Bet tai kaip mane zavi tokie egzpertai nivjebeni kaip tamsta ir >>>>>> dainiushas, nei vienas nei kitas su mocu duodu bb nukirst nevazineje >>>>>> mieste ir niekada netureje situacijos kai vaziuoji ramiai, tusciu >>>>>> pagrindiniu keliu, net ne pro sankryza ir cia tau is kazkokio kiemo >>>>>> likus >>>>>> keliolikai metru islekia skersas auto ir uztveria kelia. Ir is kur >>>>>> tiek >>>>>> entuzjazmo reikstis ten kur pats neturi absoliuciai jokios praktines >>>>>> patirties. Ciuju jei subscribinciau kokia omnitel.cosmos grupsa tikrai >>>>>> rasciau tokio dainiusho pizdelinimo apie koki curiosity, jo daromas >>>>>> fotkes, vaizdus jose, kodel nasa nedaro vieno ar kito, nes jis kaip >>>>>> zinovas tikrai ta ar ana darytu kitaip. >>>>>> >>>>>> Turbut spejat ramiai pakelt ranka, padaryt paskutine zatiashke, >>>>>> issitraukt >>>>>> is dantu nuoruka, lengvu mostu ja numest i sali, padet abi rankas ant >>>>>> vairo, pagalvot garsiai ir neskubiai "ajajai, koks neatsargus eismo >>>>>> dalyvis, bet tai kaip zjbs, kad as viska matau, pastoviai STEBIU kas >>>>>> aplink vyksta ir esu bet kada pasiruoses bet kam" ir tada jau paspaust >>>>>> priekini stabdi (na taip normaliai, bet,kad ir neperspaust) ir desine >>>>>> koja atitinkamai padet stabdyt galiniu, kad neuzblokuot tik. Ir tada >>>>>> ramiai sustot likus dar keletui metru, nulipt nuo moco priejus ramiai >>>>>> pagrumot pirstuku. >>>>>> >>>>>> Kaip ant tiek galima nesuvokt apie naturalius zmogaus refleksus, kas >>>>>> vairavime pasireiskia automatiniais veiksmais kuriuos padarai >>>>>> negalvodamas, nors puikiai ir pats zinai, kad tai daryti negerai ir >>>>>> tai >>>>>> nevisada tave isgelbes. Vienas is tokiu pvz kai salia taves >>>>>> vaziuojantis >>>>>> kazkas staigiai rikiuojasi i tavo juosta (t.y tau i dureles) 95% >>>>>> vairuotoju instinktyviai suktels vaira i sona, kad pasitraukt nuo >>>>>> kontakto >>>>>> ir tik, gal 5% to nepadarys, nes nespejo paziureti ar salia jusu is >>>>>> kitos >>>>>> puses nieko nera i ka atsitrenksi.Todel geriau leist, kad tau i sona >>>>>> kaltu >>>>>> nei tu besitraukdamas islysi sakykim i priespriesine ir gausi nuo >>>>>> priespriesais parlekiancios. >>>>>> >>>>>> Ant kiek siauras suvokimas turi buti, nes paziurejes youtube filmuku >>>>>> ar >>>>>> paskaites knygutes kaip vairuoti dviratuka tu to niekad nesuprasi jei >>>>>> nesi >>>>>> bandes, kai su dvirate TP stabdant, tiksliau net sekundei uzblokavus >>>>>> gala >>>>>> ir jei tuo metu tavo kunas nera statmenas pavirsiui zemes tu >>>>>> momentaliai >>>>>> "guliesi ant sono", na dvirkos atveju tu tiesiog pastatai koja ir >>>>>> atsiremi, moco atveju tai nepadeda jau (na nebent turi IR garantuotai >>>>>> sulauzyta koja). O kad uzblokuot stabdzius uztenka sekundes dalies, >>>>>> kai >>>>>> vairuotojui pamacius pavoju samone pati padaro si veiksma. Taip, net >>>>>> ir >>>>>> patyrusio protas po sekundes supranta, kad negalima to daryt, bet jau >>>>>> buna >>>>>> velu. >>>>>> >>>>>> 2012.10.04 08:59, Ignas wrote: >>>>>>> nu ir kokie veiksmai? griut ir trenktis visu 50km/h? ar pristabdyt >>>>>>> normaliai >>>>>>> iki kokiu 20km/h (ar kiek ten gausis) ir tada atsitrenkt? va ir noriu >>>>>>> pasakyt, kad arba labai durna mirtis (Klaipedoj moteriske nuo >>>>>>> dviracio >>>>>>> nugriuvus mire), arba visgi greitis buvo virsytas, arba vaikinukas >>>>>>> susifailino del nepatirties... >>>>>>> >>>>>>> "dpi"<dpi@no.mail> wrote in message >>>>>>> news:k4hi8s$ben$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Lygus kelias cia nei prie ko. Kalba apie situacija, kai tau >>>>>>>> stabdymui >>>>>>>> lieka sakykim 5m, o sustoti reikia 15m (nuo 50kmh). >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>> news:k4hg0r$9o3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> lygiam kely? nu nepamenu tokiu nelaimiu... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Yvl"<chiornyj@bumer.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:k4hfkf$9ac$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>>> p.s. vaikystej nesi su dvirka jobines kai pisi per stabdzius? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >