apie garaza, ipac silgoma irgi visokiu nuomoniu yra. neva tai temperaturu skirtumai labiau kenkia masinos skardom ir panasiai :) neva tai lietuvos klimato salygom geriausiai paprastas stogas virs masinos o ne garazas "spakainas" wrote in message news:l5vfar$dhp$1@trimpas.omnitel.net... Na tai čia užburtas ratas - jei mažai šyla, vadinasi mažai ir dėvisi, jei važiuoji tam kad greičiau sušiltų, vadinasi ir dėvisi daugiau, tai tas pats gaunasi. Ar dabar nebevažiuot žiemą visai, kad nesidėvėtų? :D O ten ar blokas kasrytą nešildant susidėvės po 500kkm, ar pašildant po 480kkm tai totaliai px imho. Ir apskritai, čia komforto klausimas, o už komfortą visad reik mokėt. Dar geriau tai garažas po namu, bet ten jau visai kita kainų kategorija prasideda. 2013.11.12 23:16, Dainiushas rašė: > nekalbant, kad prie -20 tepalas kaip plastilinas... > > On 2013.11.12 23:04, Igaliotinis wrote: >> ir labiau dyla nes spaudimo ner >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:l5tl6p$gjj$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tu jį šildydamas ir droži. Nes dirba ir nihrena nesušyla, jei >>> dyzelis ypač. >>> >>> On 2013.11.12 17:50, scrp wrote: >>>> uzvedu varikli ir einu langu pakrapstyt. jei langai ir neapsale, o >>>> lauke >>>> minusas, suzaidziu angry birds'u partija, kad nedrozt salto variklio :) >>>> aisku ne visada buna laiko sildyt varikli bet stengiuosi :) >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:l5tgvs$dpj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >