On Thu, 14 Nov 2013 08:58:35 +0200, Vytenis P. wrote: >>>> Esminis klausimas - kur tas spaudimas didesnis ir kodėl? >>>> >>>> Nes jei pagalvot galva, tai jis didesnis tik ties pompa (kur ir yra >>>> daviklis) ir nebūtinai ant dylančių detaliu paviršių. Didesnis būtent >>>> todėl, kad tirštas tepalas sunkiau transportuojasi kanalais ir tokiu >>>> būdu sunkiau patenka ten kur jo reikia. >>>> >>> Dėl patekimo į galutinį tašką tai taip. Bet neskaitant to, kad >>> tirštesnis geriau tepa, svarbausia, kad ir monometras daug rodo :)) >> >> Kodel manai kad geriau tepa? >> > Tirštesnė - klampesnė. O klampesnės alyvos visada tepimo savybės > geresnės. Ypač varikliuose, kur ne vien sukimo, bet ir smūginės apkrovos > Aišku, tas klampumas taip pat turi būt proto ribose, kad nekiltų > problemų variklį prasukt su visom iš to iškylančiom negerovėm Kadangi variklis yra sukonstruotas konkreciai darbinei temperaturai, tai ir visi tepimo reikalaujantys mazgai tarpelius kurie yra orientuoti i butent tos darbines temperaturos tepalus su atitinkamu takumu. Kitaip tariant, klampesnes alyvos banaliai nesugebes prasiskverbt visur kur privaletu (del savo klampumo) ir tuo paciu suprastes ju tepimas. Su visom is to iskylanciom negerovem. -- kthxbai.