na tai bukvalej kiek laiko padirbs ir tarpeliai jau pasidarys kaip tik tai klampesnei alyvai :D On 2013.11.14 09:39, padugne wrote: > On Thu, 14 Nov 2013 08:58:35 +0200, Vytenis P. wrote: > > >>>>> Esminis klausimas - kur tas spaudimas didesnis ir kodėl? >>>>> >>>>> Nes jei pagalvot galva, tai jis didesnis tik ties pompa (kur ir yra >>>>> daviklis) ir nebūtinai ant dylančių detaliu paviršių. Didesnis būtent >>>>> todėl, kad tirštas tepalas sunkiau transportuojasi kanalais ir tokiu >>>>> būdu sunkiau patenka ten kur jo reikia. >>>>> >>>> Dėl patekimo į galutinį tašką tai taip. Bet neskaitant to, kad >>>> tirštesnis geriau tepa, svarbausia, kad ir monometras daug rodo :)) >>> >>> Kodel manai kad geriau tepa? >>> >> Tirštesnė - klampesnė. O klampesnės alyvos visada tepimo savybės >> geresnės. Ypač varikliuose, kur ne vien sukimo, bet ir smūginės apkrovos >> Aišku, tas klampumas taip pat turi būt proto ribose, kad nekiltų >> problemų variklį prasukt su visom iš to iškylančiom negerovėm > > Kadangi variklis yra sukonstruotas konkreciai darbinei temperaturai, tai > ir visi tepimo reikalaujantys mazgai tarpelius kurie yra orientuoti i > butent tos darbines temperaturos tepalus su atitinkamu takumu. > > Kitaip tariant, klampesnes alyvos banaliai nesugebes prasiskverbt visur > kur privaletu (del savo klampumo) ir tuo paciu suprastes ju tepimas. Su > visom is to iskylanciom negerovem. >